خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر : 8391
Share

چرا جاده ماهشهر- امیدیه یک‌ماه پس از افتتاح بسته شد؟

مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر گفت: 24 کیلومتر از جاده ماهشهر- امیدیه در حوزه استحفاظی ماهشهر بسته است. پس از این‌که جاده زیر بار ترافیک رفت مشکلاتی مشاهده شد که با انجام لکه‌گیری‌ها و فعالیت‌هایی از این قبیل برطرف نشد و به عملیات اساسی‌تری احتیاج دارد.

مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر گفت: 24 کیلومتر از جاده ماهشهر- امیدیه در حوزه استحفاظی ماهشهر بسته است.
رحیم عتیقی اظهارکرد: یک ماه پس از بازگشایی کامل جاده ماهشهر- امیدیه، مشکلاتی در 24 کیلومتر از این جاده مشاهده شد که با هماهنگی فرمانداران، نماینده مجلس و مدیریت راه و شهرسازی استان تصمیم گرفته شد این قسمت از جاده بسته شود.
وی افزود: هم‌اکنون کارفرما و پیمانکار پروژه در حال پیگیری و حل مشکلات جاده است.مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر تصربح‌کرد: کل مسیر دو بانده و طول جاده 45 کیلومتر است که 30 کیلومتر از آن در اردیبهشت سال‌گذشته و 25 کیلومتر دیگر در بهمن‌ماه همان سال افتتاح شد.
عتیقی تأکیدکرد: پس از این‌که جاده زیر بار ترافیک رفت مشکلاتی مشاهده شد که با انجام لکه‌گیری‌ها و فعالیت‌هایی از این قبیل برطرف نشد و به عملیات اساسی‌تری احتیاج دارد. هم‌اكنون تردد و رفت و آمد در 21 کیلومتر از این جاده که در حوزه استحفاظی امیدیه است بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.
وی خاطرنشان‌کرد: عملیات اجرایی این پروژه به عهده شرکت ملی مناطق نفت‌خیز بوده که اکنون در حال پیگیری مشکل هستند و قرار شده با ارائه یک برنامه زمان‌بندی شده اصلاحات لازم را انجام دهند.
مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر عنوان‌کرد: همه مسئولیت استان در حال پیگیری مشکل این جاده هستند تا هرچه زودتر نقاط حادثه‌خیز آن برطرف شود و مردم با امنیت خاطر به تردد در این جاده بپردازند.
عتیقی ادامه‌داد: خوشبختانه تصادف جدی و مرگ و میر در این جاده صورت نگرفته است و تنها 3 واژگونی خودرو صورت گرفت که تلفات جانی به همراه نداشت.
وی افزود: جاده امیدیه یکی از جاده‌های پر حادثه استان است و آرزوی مردم این مناطق دو بانده بودن و امنیت کامل جاده است که خوشبختانه 21 کیلومتر از جاده ماهشهر- امیدیه که مربوط به شهرستان امیدیه است اکنون هیچ‌گونه مشکلی ندارد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.