خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 46075
Share

آمار جالب توجه هیات بیماران خاص خوزستان در اعزام‌های بین‌المللی

هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در ادامه توجه ویژه به جامعه مخاطب خود، برای سومین بار یکی دیگر از رشته‌های تحت نظر هیات را به مسابقات بین‌المللی عزام می‌کند.

هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در ادامه توجه ویژه به جامعه مخاطب خود، برای سومین بار یکی دیگر از رشته‌های تحت نظر هیات را به مسابقات بین‌المللی عزام می‌کند.
جمال فتاحی رییس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان اظهارکرد: مسابقات بین‌المللی شطرنج ارمنستان یادبود کارن آسریان از تاریخ ۴ تا ۱۳ اردیبهشت در ایروان برگزار می‌شود که تیم شطرنج بیماران خاص استان خوزستان با دو ورزشکار به نام های بهروز مقدم شوشتری و رضا مالکی به مربیگری امیر خطیب زاده در این دوره از مسابقات حضور خواهد داشت.
وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های سالیانه، در نظر داریم هر سال یک رشته ورزشی را با حضور مدال آوران کشوری به مسابقات بین‌المللی اعزام کنیم. بعد از اعزام ورزشکاران دارت به کشور امارات و اعزام ورزشکاران رشته تنیس روی میز به کشور عمان، اکنون نیز در سومین سال ریاستم در هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان، تیم شطرنج نیز به ارمنستان اعزام خواهد شد.
فتاحی در ادامه با اشاره به بخشی از موفقیت های این هیات در سالی که گذشت، گفت: در سال ۱۴۰۲ ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور ۱۵ طلا، ۸ نقره و ۴ برنز و همچنین ورزشکار خوزستانی در مسابقات جهانی ۲ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز کسب کردند که این آمار مدال‌آوری بهترین نتیجه تاریخ هیات خوزستان بوده است.
او افزود: کسب رتبه اول عملکرد کشوری، اعزام تیم تنیس روی میز آقایان و بانوان به کشور عمان، اعزام‌های متعدد کشوری، میزبانی اردوی تیم‌ملی فوتبال پیوند اعضاء، تجلیل از ۲۴ مدال آور جهانی و کشوری، تجلیل از روسا و دبیران استانی و برگزاری مجمع سالیانه، اهم عملکرد هیأت در سال گذشته است.
رییس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان عنوان کرد: جا دارد از حمایت‌های بی‌دریغ آقای بنی تمیم مدیرکل اداره ورزش و جوانان، معاونین وی و نیز کارکنان اداره کل ورزش خوزستان تشکر کنم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.