خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد خبر : 33249
Share

سواعدی : راه‌اندازی ۴۴ مرکز فنی و حرفه‌ای جدید با مشارکت بخش خصوصی

مدیر‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان از راه‌اندازی ۴۴ مرکز آموزشی جدید با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: این طرح‌ها هم‌زمان با هفته مهارت افتتاح می‌شوند.

مدیر‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان از راه‌اندازی ۴۴ مرکز آموزشی جدید با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: این طرح‌ها هم‌زمان با هفته مهارت افتتاح می‌شوند.
عبدالنبی سواعدی در نشستی با نخبگان شهرستان هویزه با بیان این‌که تشکیل این انجمن در جهت پیگیری مطالبات شهرستان را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم این تشکل‌ها افزایش یابد، اظهار کرد: تنوع در حرفه‌های آموزشی در اولویت این سازمان است و سعی می‌کنیم با مشارکت سرمایه‌گذاران خصوصی در جهت گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گام برداریم.
وی تصریح کرد: خروجی آموزش فنی و حرفه‌ای نسبت به آموزش‌وپرورش بسیار مفیدتر است و سیاست‌های کنونی آموزش‌وپرورش جوابگوی بازار کار کشور نیست؛ در این خصوص تفاهم‌نامه‌های خوبی در حوزه فناوری‌های راهبردی با شرکت‌های بزرگ نفتی منعقد کردیم.
مدیر‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان در خصوص توسعه فیزیکی اماکن فنی و حرفه‌ای، گفت: با وجود پروژه‌های نیمه‌تمام نمی‌توانیم پروژه جدیدی تعریف کنیم.
سواعدی همچنین از راه‌اندازی ۴۴ مرکز آموزشی جدید با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: این طرح‌ها هم‌زمان با هفته مهارت افتتاح می‌شوند.
وی با اخطار به مراکزی که برنامه مدونی تعریف نکرده‌اند، تأکید کرد: به این مراکز هیچ‌گونه اعتباری تخصیص داده نخواهد شد.
مدیر‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به برنامه‌های این سازمان در راستای حمایت از روستاییان، گفت: در جهت توانمندسازی روستاییان و ساکنان حاشیه‌شهرها اعتبارات مناسبی جذب شده است.
سواعدی تصریح کرد: در موضوع اقتصاد مقاومتی نیز خوزستان بیشترین اعتبارات را در کل کشور  جذب کرده است.
وی با اشاره به مصوبه هیأت‌وزیران در خصوص آموزش ۵۰ درصد اشخاص جویای کار، خاطرنشان کرد: شرکت‌های نفتی ‌ملزم به آموزش این تعداد از افراد است.
سواعدی همچنین این قول را داد که با توجه به شرایط محرومیت هویزه با وجود پتانسیل‌های قوی، جهت اشتغال و کارآفرینی حمایت‌های لازم را از این شهرستان انجام داده و در شورای اداری استان این موضوع را مطرح کند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.