خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 33245
Share

نشان طلای بانوی رکاب‎زن خوزستانی در کشور

تیم دوچرخه‎سواری بانوان خوزستان در رقابت‎های قهرمانی کشور با کسب یک نشان طلا به کار خود پایان داد.

تیم دوچرخه‎سواری بانوان خوزستان در رقابت‎های قهرمانی کشور با کسب یک نشان طلا به کار خود پایان داد.
پرونده مسابقات قهرمانی دوچرخه‎سواری بانوان کشور بعد از سه روز رقابت دوچرخه‌سواران در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران، روز گذشته (دوشنبه) بسته شد.
در این مسابقات که در رشته‎های 200 متر، دورامتیازی، 3 کیلومتر انفرادی، اسکرچ، تیم‌اسپرینت، تایم‌تریل انفرادی و استقامت جاده برگزار شد، چهار رکاب‎زن خوزستانی به نام‎های ستاره زرگر و راحیل لرکی (رده سنی جوانان) و فاطمه خمیسی و آیه جمالپور (رده سنی بزرگسالان) در قالب تیم هیات استان شرکت کرده بودند که در پایان لرکی موفق شد در رشته 2000 متر تعقیبی انفرادی جوانان به مقام قهرمانی دست پیدا کند و نشان طلای رقابت‎ها را ازآن خود کند.
گفتنی است در رشته 3000 متر تعقیبی انفرادی بزرگسالان نیز فروزان عبداللهی، رکاب‎زن ملی‎پوش خوزستانی با قرار گرفتن در رده سوم، مدال برنز را کسب کرد. باوجود این، عبداللهی به عنوان اعتراض به عملکرد هیات استان خوزستان و به دلیل بی‌اعتنایی و عدم حمایت مسوولان هیات از وی، در قالب تیم منتخب اصفهان در این مسابقات شرکت کرده بود.
مسابقات قهرمانی دوچرخه‎سواری بانوان کشور در دو ماده پیست و جاده، با حضور 52 دوچرخه‎سوار در قالب 18 تیم و در دو رده ‎سنی جوانان و بزرگسالان به انجام رسید.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.