خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
کد خبر : 32704
Share
شریعتی در آئین تودیع و معارفه استاندار خوزستان:

خوزستان از بیکاری جوانانش و گردوغبار آسیب فراوان دیده است/لزوم تعامل گروه‌های سیاسی برای توسعه استان

غلامرضا شریعتی در مراسم تودیع و معارفه استاندار خوزستان اظهار داشت: بدون شک ایمان ،عمل صالح، توصیه به حق و توصیه به صبر در راه حق و عدالت تنها راه سعادت دنیا و آخرت است. امروز خداوند را شاکرم که فرصت خدمت و خدمت‌گزاری را در جایگاه مهم بر من ارزانی داشت و امیدوارم در زمان ترک استانداری یا توفیقات الهی همراه باشم.

 استاندار خوزستان گفت: بدون شک کشور ایران برای ادامه بقای خود نیازمند رشد و توسعه خوزستان است و این توسعه با تعامل بین نیروهای درونی استان از جمله اصول‌گرایان و اصلاح طلبان میسر است.
غلامرضا شریعتی در مراسم تودیع و معارفه استاندار خوزستان اظهار داشت: بدون شک ایمان ،عمل صالح، توصیه به حق و توصیه به صبر در راه حق و عدالت  تنها راه سعادت دنیا و آخرت است. امروز خداوند را شاکرم که فرصت خدمت و خدمت‌گزاری را در جایگاه  مهم بر من ارزانی داشت و امیدوارم  در زمان ترک استانداری یا توفیقات الهی همراه باشم.
وی افزود: استان خوزستان قلب ایران بوده و کشور برای بقای خویش نیازمند رشد و توسعه خوزستان است. در یک کلام باید گفت که توسعه خوزستان به معنای توسعه کشور است و در این راه  همه باید با همدلی و همراهی حرکت کنیم.
استاندار خوزستان گفت: در این راه باید ضمن احترام به تمامی سلایق و نظرات  و ضرورت حضور آنها باید گفت اگر همه  گروه‌ها دست به دست هم دهند دوباره توسعه خوزستان راهی ساده و آسانی نخواهد بود.
وی بیان کرد: اجماع نخبگان از جمله روحانیت معزز، اساتید دانشگاه‌ها و معلمان، هنرمندان و روزنامه نگاران، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌تواند توسعه و عمران خوزستان را رقم بزند.
شریعتی افزود: دستگاه استانداری به عنوان نماینده عالی دولت حامل شعار اعتدال و انشاءالله عامل به آن در عرصه عمل و اجرا خواهد بود.  آنچه که در این مختصر می‌توان گفت آن است که در ابتدای کار با همدلی باید یک همت عالی در پیش بگیریم.
وی ادامه داد: استان ما از بیکاری جوانانش، گردوغبار، از کم‌آبی و نامطلوب بودن آن، در زمینه آموزش و درمان آسیب فراوان دیده است لذا باید سیاست‌های درستی اتخاذ شد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه اگر چه مشکلات استان فراوان است ولی فرصت‌های موجود در استان کم نیست گفت: با دعوت از همه نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه و سرمایه گذاران بخش خصوصی باید راه های خروج از بحران را پیدا کنیم.
وی بیان کرد: به عنوان عضو کوچکی از جامعه دانشگاهی عرض می‌کنم که محور اول ما باید مطالعه علمی و راهکارهای مبتنی برقانون باشد. جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌‍‌های اجرایی نیز مانعی برای توسعه و همگرایی استان است.
شریعتی افزود: اشتغال و رفاه حق مردم کشور و به‌‌ویژه مردم خوزستان است. مدیرکل دستگاه‌های  اجرایی نباید فرصت کار شبانه‌روزی را برای بالندگی و سازندگی فراموش کنند. بلکه باید با تمام همت برای مردم خوزستان که همانا خدمت به خلق خدا است تلاش کنند.
وی با بیان اینکه تردیدی نیست و آینده‌ای بهتر در انتظار جوانان خوزستان وجود دارد عنوان کرد: با همت والا باید خوزستان را دست در دست  هم گلستان نمود و از حق خوزستان دفاع کرد. همکاری و همدلی بین نیروهای درون استان از جمله اصولگرا و اصلاح طلب و تعامل با دستگاه های اجرایی کشور توسعه استان را تسریع می‌کند.
استاندار خوزستان گفت: من خاضعانه دست یاری را به سوی مسئولان دراز می‌کنم و دست یاری دوستان را می‌طلبم و باری دیگر با استعانت از خون شهدای اسلام از خداوند توفیق خدمت صادقانه را عزم می‌کنم.
وی عنوان کرد: وظیفه بنده است که برای زیست بهتر برای شهروندان خوزستان با تمام تلاش فعالیت کنم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.