خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۹:۴۱
کد خبر : 32669
Share

شریعتی استاندار خوزستان شد

غلامرضا شریعتی به عنوان استاندار خوزستان انتخاب شد.هیأت وزیران در جلسه دیروز خود 30 خردادماه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، به غلامرضا شریعتی به عنوان استاندار جدید استان خوزستان رأی اعتماد داد

غلامرضا شریعتی به عنوان استاندار خوزستان انتخاب شد.
هیأت وزیران در جلسه دیروز خود 30 خردادماه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، به غلامرضا شریعتی به عنوان استاندار جدید استان خوزستان رأی اعتماد داد و از خدمات عبدالحسن مقتدایی استاندار پیشین قدردانی کرد.
رییس جمهور استان خوزستان را از مهم‌ترین و راهبردی‌ترین استان‌های کشور دانست که از جهات متعددی دارای اهمیت ویژه بوده و به علت برخورداری از ظرفیت‌های فراوان، مستعد پیشرفت بیشتری است.
دکتر روحانی استاندار جدید را به دلیل دارا بودن تجربیات متنوع در استان و برخورداری از همراهی و اجماع نیروهای فعال استان، گزینه مناسبی برای این استان دانسته و وی را به اهتمام ویژه در حوزه اقتصاد و کشاورزی توصیه نمود.
وی همچنین از استاندار جدید خوزستان خواست که رعایت اعتدال در همه امور و استفاده از همه نیروهای شایسته و توجه به همه اقوام را نصب‌العین خود قرار دهد و تلاش کند که هیچ‌کس در استان احساس تبعیض نکند.
رییس جمهوری پیگیری جدی مسأله ریزگردها را از جمله اولویت‌های استان دانست و دستگاه‌های مسئول و استاندار را به تعامل با کشورهای منطقه برای حل مشکل در منشأ خارجی ریزگردها موظف کرد
همچنین امیری سخنگوی وزارت کشور از انتصاب "غلامرضا شریعتی" به عنوان استانداری خوزستان خبر داده و گفته که این انتصاب با پیشنهاد وزارت کشور و تصمیم هیات دولت صورت گرفت.
به گفته امیری، شریعتی سابقه مدیریتی زیادی از جمله معاونت سیاسی استانداری خوزستان را در کارنامه خود دارد.
غلامرضا شریعتی متولد 1351 در شهرستان بهبهان، متخصص ژنتیک پزشکی، جوانترین استاندار کشور و اولین استانداری است که همه اعضای هیات دولت به او رای مثبت دادند.
از جمله سوابق وی می توان به عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، مدیر و صاحب امتیاز آزمایشگاه نرگس اهواز، قائم مقام معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری خوزستان و سرپرستی استانداری اشاره کرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.