خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۹:۳۱
کد خبر : 32245
Share

خدادادی:جمعیت هلال احمر خوزستان آرزوی پنج کودک سرطانی را برآورده کرد

تمرین امداد و نجات زمینی و هوایی جمعیت هلال احمر خوزستان با مشارکت گروه خیریه همیاران بی نام به منظور برآورده کردن آرزوی پزشک شدن پنج کودک سرطانی روز جمعه در شهرستان اهواز برگزار شد.

 تمرین امداد و نجات زمینی و هوایی جمعیت هلال احمر خوزستان با مشارکت گروه خیریه همیاران بی نام به منظور برآورده کردن آرزوی پزشک شدن پنج کودک سرطانی روز جمعه در شهرستان اهواز برگزار شد.
دکترعلی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان روز جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری این تمرین هلال احمر اظهار کرد: این برنامه به منظور برآورده کردن یکی از آرزوهای پنج کودک سرطانی که آرزو داشتند به عنوان یک پزشک داوطلب به حادثه دیدگان خدمت کنند، برگزار شد.
وی افزود: جمعیت هلال احمر استان با اجرای یک تمرین فرضی زمینه مشارکت این کودکان را به عنوان پزشک داوطلب جمعیت هلال احمر فراهم کرد که امید است باعث خوشحالی این کودکان شده باشد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد:یکی از اهداف جدی برنامه های جمعیت هلال احمر این است که زمینه ساز دریافت کمک خیرین به نیازمندان باشد که با اجرای برنامه های متنوع این شرایط را فراهم می سازد و به عنوان یک حلقه وصل میان توانمندان و نیازمندان این وظیفه مهم را عهده دار است.
وی بیان کرد: سرطان یکی از عوامل مهم تهدید جامعه بشری به شمار می رود که بی شک باید برای جلوگیری از آن یک فکر اساسی اندیشیده شود و بهترین راه نیز برای مبارزه با این بیماری بحث خود مراقبتی است که امید است با برنامه ریزی هایی که در این زمینه به عمل می آوریم زمینه خودمراقبتی را در جامعه توسعه دهیم.
خدادادی تصریح کرد: سعی داریم عواملی را که باعث ایجاد این بیماری در جامعه می شوند را شناسایی و در جهت پیشگیری از آن اقدامات لازم را انجام دهیم و آموزش های لازم را به شهروندان بدهیم.
وی اظهار کرد: کلیه تجهیزات مورد نیاز امداد و نجات جاده ای و انتقال مصدومان به بیمارستان را در این تمرین فراهم کردیم و کلیه عوامل امداد و نجات و درمانی نیز در این تمرین مشارکت داشتند.
تمرین امداد و نجات زمینی و هوایی جمعیت هلال احمر استان خوزستان با مشارکت گروه خیریه همیاران بی نام به منظور برآورده کردن آرزوی پزشک شدن پنج کودک سرطانی روز جمعه در محل جاده ساحلی اهواز برگزار شد.
در ابتدا این کودکان سرطانی هر یک به صورت جداگانه درخودروهای امداد و نجات هلال احمر استان مستقر شده و به محل برخورد دو دستگاه خودرو که تعدادی مصدوم برجای گذاشته بود اعزام شدند که به صورت نمادین نقش پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر را انجام دادند و مصدومان را تا بالگرد برای اعزام به بیمارستان همراهی کردند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.