خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 31731
Share

نجاتی:دستگاههاي اجرايي با تكريم ارباب رجوع حقوق شهروندي را رعايت كنند

فرماندار شهرستان شوش بر ضرورت رعايت حقوق شهروندي در دستگاههاي اجرايي تاكيد كرد و گفت:تكريم ارباب رجوع لازمه خدمت رساني شايسته به مردم است.

 فرماندار شهرستان شوش بر ضرورت رعايت حقوق شهروندي در دستگاههاي اجرايي تاكيد كرد و گفت:تكريم ارباب رجوع لازمه خدمت رساني شايسته به مردم است.
 رضا نجاتي در نشست ستاد صيانت از حقوق شهروندي در سالن اجتماعات فرمانداري شوش افزود:از وظايف اصلي نهادهاي دولتي بالابردن آستانه تحمل در جهت تسريع در خدمات رساني به مردم است و بايد حرمت و كرامت ارباب رجوع در زمان مراجعه به اداره ها حفظ شود.
وي بر اجراي دستورالعمل هاي 10 گانه ستاد صيانت از حقوق شهروندي تاكيد كرد و گفت:مديران دستگاه هاي اجرايي با همكاري ساير بخش ها بايد براي اجرايي شدن برنامه هاي دولت در زمينه حقوق شهروندي فعاليت كنند.
نجاتي با اشاره به بازرسي و ارزيابي عملكرد دستگاه هاي اجرايي شهرستان شوش در رابطه با صيانت از حقوق شهروندي گفت: تمام فعاليت هاي اداره هاي شهرستان در اين زمينه رصد و ارزيابي خواهد شد.
وي بر تشكيل دبيرخانه ستاد صيانت از حقوق شهروندي در دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان تاكيد كرد و گفت:دبيرخانه اين ستاد بايد فعال و نسبت به اجراي دستور العمل ها اقدام كند.
شهرستان شوش با بيش از 200 هزار نفر جمعيت در شمال خوزستان واقع است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.