خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 30690
Share

کنعانی مقدم: حامیان دولت پیروز اصلی انتخابات هفتم اسفند/ تندروی در مجلس دهم جایی ندارد

عضو شورای عالی جبهه ایستادگی گفت: حامیان و طرفداران دولت تدبیر و امید برنده اصلی انتخابات هفتم اسفند و صاحب اکثر کرسی‌های مجلس دهم خواهند بود.

عضو شورای عالی جبهه ایستادگی گفت: حامیان و طرفداران دولت تدبیر و امید برنده اصلی انتخابات هفتم اسفند و صاحب اکثر کرسی‌های مجلس دهم خواهند بود.
حسین کنعانی مقدم عضو شورای عالی جبهه ایستادگی با اشاره به فهرست ائتلاف اصولگرایان تهران، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی 290 نماینده دارد و هیچگاه یک فهرست انتخاباتی 30 نفره نمی تواند سرنوشت یک مجلس را تعیین کند. از نظر بنده مجلس آینده مجلسی معتدل، همدل با دولت و به دور از افراطی گیری خواهد بود.
وی تاکید کرد: معتقدم حامیان و طرفداران دولت تدبیر و امید برنده اصلی و صاحب اکثر کرسی های مجلس دهم خواهند بود.
عضو شورای عالی جبهه ایستادگی در خصوص حضور پر رنگ اعضای جبهه پایداری در لیست نهایی اصولگرایان؛ اظهار کرد: بیش از یکصد و هشتاد نفر از نامزدهای اصولگرا در تهران تایید صلاحیت شده بودند و شورای عالی ائتلاف اصولگرایان پس از بررسی ها و تحقیقات بسیار، فهرست سی نفره ائتلاف اصولگرایان را که بر مبنای قانونمداری و شایسته سالاری پایه ریزی شده بود منتشر کرد.
کنعانی مقدم افزود: هیچ گونه سهم خواهی در فهرست ائتلاف در هیچ مقطع زمانی مطرح نبوده است و اینکه برخی ها می گویند جبهه پایداری سهم بیشتری از جبهه ایستادگی و حزب موتلفه دارد، یک فرضیه نادرست و کذب است.
وی درباره استراتژی اصولگرایان برای راه یابی به مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: راهبرد اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات مجلس دهم یکپارچگی و همبستگی و ارائه لیست انتخاباتی واحد است و تمام اصولگرایان خارج از این فهرست باید برای حمایت از این لیست از نامزدی در انتخابات انصراف دهند


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.