خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر : 30559
Share

تفاهم‌نامه فناوری اطلاعات میان استانداری خوزستان و وزارت کشاورزی در حال انعقاد

معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: تفاهم‌نامه استفاده از فناوری اطلاعات در حوزه کشاورزی میان وزارت جهاد کشاورزی، استانداری خوزستان و فناوری اطلاعات در حال انعقاد است و امیدوارم این کار انجام و به‌عنوان یک کار نمونه در کشور مطرح شود.

معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: تفاهم‌نامه استفاده از فناوری اطلاعات در حوزه کشاورزی میان وزارت جهاد کشاورزی، استانداری خوزستان و فناوری اطلاعات در حال انعقاد است و امیدوارم این کار انجام و به‌عنوان یک کار نمونه در کشور مطرح شود.
جمال عالمی‌نیسی در دومین کارگروه علمی، پژوهشی و فناوری استان که امروز، سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان خوشبختانه با مدیریت استاندار در بسیاری از زمینه‌های فناوری، پایلوت کشور است؛ در اجرای طرح احراز هویت در دستگاه‌های اجرایی نیز خوزستان پایلوت کشور است.
وی افزود: در زمینه طرح بررسی و تأیید مدارک تحصیلی نیز اگرچه به دلیل عدم وجود سیستم متمرکز بین‌ دانشگاه‌های کشور، هنوز نتوانسته‌ایم موضوع را حل کنیم ولی کار از مقدمات آن گذشته است و پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم و شاید به این نتیجه برسیم که موضوع هر دانشگاه را جداگانه مطرح کنیم و به کار بگیریم.
معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: در بحث شبکه و دولت نیز 110 دستگاه اجرایی را با 27 فرمانداری، 30 بخشداری و 430 اداره شهرستان متصل کردیم؛ همچنین در حوزه آموزشی، 298 ساعت آموزش تخصصی در حوزه فناوری برای 845 نفر اجرا شد؛ در هر حال خوزستان در تمام رشته‌های فناوری و پژوهشی در رتبه اول یا دوم است.
عالمی نیسی با اشاره به طرح معاینه از راه دور نیز عنوان کرد: این موضوع را یک سال است که دنبال می‌کنیم. همچنین امیدواریم امسال پرتال جامع دفاع مقدس را نیز بهره‌برداری کنیم که در این زمینه پیشرفت بسیار خوبی داشته‌ایم.
وی گفت: پرتال جامع گردشگری استان نیز در حال راه‌اندازی است که امیدوارم بتوانیم آن را امسال به بهره‌برداری برسانیم؛ همچنین تفاهم‌نامه استفاده از فناوری اطلاعات در حوزه کشاورزی میان وزارت جهاد کشاورزی، استانداری خوزستان و فناوری اطلاعات در حال انعقاد است و امیدوارم این کار انجام و به‌عنوان یک کار نمونه در کشور مطرح شود.
معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان بیان کرد: در برگزاری کنفرانس بین‌المللی گردوغبار نیز همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند چرا که این موضوع مرتبط با سلامت مردم است و اگر به‌خوبی بررسی شود تأثیر آن در روح و روان و جان مردم است.
عالمی نیسی افزود: سال گذشته با بحران‌های اجتماعی مواجه بودیم و این موضوع فراگیر شده است؛ چندین استان نیز با آن درگیر هستند. اگر هر کدام از سازمان‌ها قسمتی از این کار را به دوش بگیرند، خوب است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.