خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر : 30469
Share

کوراوند: برگزاری کنسرت هنرمندان مطرح در تالارهای محقردر شان استان نیست

رئیس انجمن موسیقی خوزستان گفت: برگزاری کنسرت هنرمندان مطرح کشوری در تالارهای محقر و کوچک اهواز در شان این هنرمندان و استان خوزستان نیست.

رئیس انجمن موسیقی خوزستان گفت: برگزاری کنسرت هنرمندان مطرح کشوری در تالارهای محقر و کوچک اهواز در شان این هنرمندان و استان خوزستان نیست.
بهنام کوراوندبا بیان اینکه شهرداری برای برگزاری کنسرت ها همکاری بیشتری داشته باشد، اظهار کرد: برخی کنسرت ها اقبال بهتری دارند و برخی کمتر که به آلبوم جدید و اجرای هنرمند بستگی دارد.
وی گفت: بضاعت خوزستان در زمینه تالار آزاد کم است و متاسفانه برخی سازمان ها و نهادها با داشتن تالار خوب، برای در اختیار قرار دادن به دیگران همکاری نمی کنند.
رئیس انجمن موسیقی خوزستان بیان کرد: متاسفانه دستگاه هایی که تالارهای آنها با پول مردم ساخته شده و در اختیار آنها است، اجازه برگزاری برنامه های عموم در این تالارهای را نمی دهند.
وی با بیان اینکه نداشتن تالار آزاد در اهواز باید از سوی شهرداری پیگیری شود، اظهار کرد: امکانات خوزستان بیشتر در اختیار شرکت نفت است که امکانات آن نیز فقط در اختیار کارکنان آنهاست.
در دو سه ماه گذشته کنسرت های هنرمندان مطرح کشوری مانند وحید تاج، گروه چارتار، کوروش اسدپور، دیدار محمودی در سینما هلال اهواز برگزار شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.