خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 30468
Share

عیسی زاده:دزفول برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه آماده است

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول از اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه خبر داد و گفت:پنجهزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات را در دزفول بر عهده دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول از اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه خبر داد و گفت:پنجهزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات را در دزفول بر عهده دارند.
امیر عیسی زاده عوامل اجرایی هر شعبه اخذ رای را پنج نفر عنوان کرد و افزود:با احتساب نمایندگان هیات نظارت،بازرسی ، نمایندگان فرمانداری ، نیروهای ستادی و نیز انتظامی و حفاظت در مجموع حدود پنج هزار در امر برگزاری انتخابات در دزفول مشارکت دارند.
وی همچنین از افزایش تعداد شعبه اخذ رای این شهرستان خبر داد و گفت:تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان به 299 شعبه افزایش یافت که از این تعداد223 شعبه در شهر و بخش مرکزی،27 شعبه در بخش شهیون،25 شعبه در بخش سردشت و 24 شعبه در بخش چغامیش جانمایی شده اند.
رییس ستاد انتخابات شهرستان دزفول با اشاره به اینکه پنج شعبه اخذ رای در بخش سردشت اضافه شده و مابقی به شهر و بخش مرکزی اختصاص یافته اند اظهار کرد:از این تعداد 245شعبه ثابت و 54 شعبه سیار می باشند .
وی همچنین تعداد افراد واجد شرایط رای دهی در انتخابات در شهرستان دزفول را 323 هزار و 673 نفر دانست و گفت: از این تعداد 156 هزار نفر زن و بیش از 167 هزار نفر مرد می باشند که می توانند در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان شرکت کنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.
عیسی زاده تعداد رای اولی های شهرستان دزفول در انتخابات پیش رو را افزون بر 135 هزار نفر عنوان کرد.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه برگزار می شود.
تاکنون 30 نامزد برای رقابت بر سر تنها کرسی شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی تایید شده اند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.