خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر : 30416
Share

برگزاری مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز مدارس آینده‌سازان در شوشتر

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز مدارس غیردولتی آینده‌سازان در شوشتر برگزار شد.

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز مدارس غیردولتی آینده‌سازان در شوشتر برگزار شد.
هم‌زمان با دهه مبارک فجر مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز و تلاش‌گر مدارس غیردولتی آینده‌سازان شوشتر با حضور کیومرث بشلید و سیدمحمد مرعشی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، اولیا، دانش‌آموزان و سایر مسئولان آموزش و پرورش شهرستان در سینما آبشار شوشتر برگزار شد.
احمدعلی فرجیان‌پور در حاشیه این آئین اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش‌ها و انجام برنامه‌های تشویقی ایجاد نشاط، شادابی و همچنین رقابت سالم در بین دانش‌آموزان است تا در آینده بتوانیم شاهد موفقیت و نقش‌آفرینی بیشتر آنها در عرصه‌های گوناگون کشورمان باشیم.
وی افزود: مدارس آینده‌سازان همیشه و در همه حال تلاش می‌کنند تا با به‌کارگیری ابزارهای مختلف از قبیل هوشمند‌سازی، تشکیل جلسات هم‌اندیشی و .... سطح کیفی و کمی دانش‌آموزان را ارتقا بخشد.
مؤسس مدارس غیر دولتی آینده‌سازان شوشتر با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان تصریح کرد: موفقیت دانش‌آموزان در گرو تعلیم و تربیت، همکاری و هم‌فکری آموزگاران، اولیا و تلاش و پشت‌کار دانش‌آموزان است.
در پایان این برنامه از دانش‌آموزان ممتاز و تلاش‌گر مقاطع پیش‌دبستانی، دبستان و دبیرستان غیردولتی آینده‌سازان با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.