خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 28173
Share

رییس انجمن دارت کشور: خوزستان در این رشته تحرک‌های خوبی داشته است

رییس انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: استان خوزستان حرکت خود را در رشته دارت آغاز کرده است و امیدوارم که حرکت آن بیشتر از این هم شود.

رییس انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: استان خوزستان حرکت خود را در رشته دارت آغاز کرده است و امیدوارم که حرکت آن بیشتر از این هم شود.
احمد اسدزاده با اشاره به برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری به میزبانی اهواز، اظهار کرد: از سالن برگزاری مسابقات رنکینگ فصلی کشوری و انتخابی تیم‌ملی که قرار است 12 و 13 آذرماه در اهواز برگزار شود، بازدید داشتیم. خوزستان برای اولین بار است که این مسابقات را میزبانی می‌کند و شرایط میزبانی نیز در این جا فراهم است.
وی در ادامه با اشاره به کسب اولین مدال ایران در مسابقات جهانی، گفت: برای اولین بار در تاریخ دارت ایران موفق به کسب مدال جهانی شدیم و تیم‌ملی در ادامه نیز برای حضور در مسابقات آسیایی 2016 ژاپن آماده می‌شود و در این راستا در حال برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی هستیم که یکی از این مسابقات طی هفته جاری در اهواز برگزار خواهد شد.
رییس انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی درخصوص وضعیت خوزستان در این رشته، عنوان کرد: دارت‌بازان خوزستانی در مسابقات مختلف خود را نشان می‌دهند و حرکت‌های این استان در این رشته بسیار خوب شده است. پتانسیل و صنایع بسیاری در این استان وجود دارد و اگر بتوانیم حمایت این صنایع را داشته باشیم، می‌توانیم اقدامات خوبی انجام دهیم و انتظار هم می‌رود که صنایع همکاری بیشتری با ما داشته باشند.
وی بیان کرد: اصحاب رسانه نیز باید کمک کنند تا این رشته بیشتر دیده شود و علاقه‌مندان بیشتری جذب آن شوند. رشته دارت دارای مزایای بسیاری است و از جمله مزایای آن، این است که در افزایش تمرکز تاثیرگذار است. همچنین بسیار ارزان قیمت و قابل دسترس است و تمام رده‌های سنی اقشار جامعه می‌توانند در آن فعالیت داشته باشند.
اسدزاده در پایان گفت: استان خوزستان حرکت خود را در رشته دارت آغاز کرده است و امیدواریم که حرکت آن بیشتر از این هم شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.