خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۴۷
کد خبر : 28146
Share

آرن داوودی: میخواهیم جزو 4 تیم برتر قرار بگیریم

آرن داوودی با بیان این که هدف ما در فصل جاری لیگ برتر کشور این است که پله‌ها را یکی یکی طی کنیم، گفت: تلاش‌ می‌کنیم تا جزو چهار تیم برتر قرار بگیریم.

آرن داوودی با بیان این که هدف ما در فصل جاری لیگ برتر کشور این است که پله‌ها را یکی یکی طی کنیم، گفت: تلاش‌ می‌کنیم تا جزو چهار تیم برتر قرار بگیریم.
بسکتبالیست تیم پالایش نفت آبادان در ابتدا درباره دیدار پیش رو این تیم برابر شهرداری تبریز در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: بازی سختی پیش رو داریم. ما در خانه حریف بازی می‌کنیم و مسلما دیدار سختی خواهد بود.
وی با بیان این‌که امسال وضعیت تیم‌ها به صورتی است که قدرت‌ها بین تمام تیم‌ها تقسیم شده‌اند، گفت: هدف ما در فصل جاری این بوده است که پله‌ها را یکی یکی طی کنیم و برای ادامه کارمان نیز در این هفته شهرداری تبریز را پیش رو داریم که باید با تلاش، بازی را به سود خودمان به پایان برسانیم.
این بازیکن تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در خصوص کیفیت لیگ برتر در فصل جاری، عنوان کرد: با توجه به شرایطی که به وجود آمد، بیشتر بازیکنان خوب و ملی در تیم‌ها تقسیم شده‌اند و لیگ امسال نسبت به سال گذشته که به صورت لیگ ملی و حرفه‌ای بود، متفاوت شده است.
وی افزود: در چند سال اخیر، برای اولین بار است که شاهد این هستم که سه تیم با امتیاز مشابه در بالای جدول هستند و این نشان می‌دهد که بازی‌های لیگ بسیار به هم نزدیک است و هیچ چیزی را هم نمی‌توان پیش‌بینی کرد.
داوودی در خصوص شرایط متفاوت و خوب پالایش نفت آبادان در فصل جاری نسبت به فصل گذشته، گفت: کادرفنی با بازیکنانی که در اختیار گرفته، تمام تلاشش این بوده است که وضعیت تیم نسبت به فصل گذشته رو به بهتر شدن برود. تیم فصل گذشته نتوانست جزو چهار تیم قرار گیرد و به همین دلیل امسال تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که جزو چهار تیم باشیم، البته کار بسیار سختی است و مسلما نیاز به تمرین و پشتکار بسیاری دارد.
وی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی می‌کنید امسال چه تیمی به قهرمانی برسد؟ عنوان کرد: اکنون شرایط تیم‌ها به صورتی است که نمی‌توان در خصوص تیم قهرمان پیش‌بینی کرد. به ویژه این که در پلی‌آف، تیم‌ها با جذب بازیکنان خارجی، می‌توانند شرایط‌شان را تغییر دهند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.