خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
کد خبر : 25293
Share

موسوی :آزمون و خطا در مدیریت شهری اصلا جایز نیست

شهردار اهواز گفت: شهرداری روزانه مورد قضاوت قرار می گیرد بنابراین در حوزه تصمیم گیری در بخش مدیریت شهری آزمون و خطا کردن اصلا جایز نیست.

شهردار اهواز گفت: شهرداری روزانه مورد قضاوت قرار می گیرد بنابراین در حوزه تصمیم گیری در بخش مدیریت شهری آزمون و خطا کردن اصلا جایز نیست.
سید خلف موسوی در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه شهرداری که در شورای شهر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اهواز به عنوان یکی از کلانشهرهای کشور نیازمند توسعه بوده و تدوین تصمیمات مدیریت شهری باید به اهل علم و اساتید دانشگاهی سپرده شود.
وی افزود: اگر بودجه پژوهشی، درآمد ناخالص ملی و حتی میزان توسعه کشور را با سایر کشورها مقایسه کنیم معلوم می شود که کشورهایی به پژوهش توجه بیشتری داده اند قطعا پیشرفته تر هستند.
شهردار اهواز تصریح کرد: هر چقدر که بیشتر به پژوهش اهمیت داده شود به تبع آن شاهد رشد و شکوفایی بیشتری خواهیم بود. در حقیقت هر اندازه که برای پژوهش اعتبار در نظر گرفته شود به همان اندازه نیز شاهد رشد، پیشرفت و توسعه خواهیم بود.
وی عنوان کرد: شهداری جزو نهادها و سازمان هایی است که عملکردش به صورت روزانه مورد نقد، بررسی و قضاوت قرار می گیرد برای همین هم در حوزه تصمیم گیری در بخش مدیریت شهری آزمون و خطا کردن اصلا جایز نیست.
وی ادامه داد: در بخش مدیریت شهری باید بهترین تصمیم ها را برای اداره شهر اتخاذ کرده و تصمیمات مبتنی بر کارهای غیر علمی اصلا ما را به جایی نمی ‌رساند.
موسوی گفت: خوشبختانه شهرداری اهواز در دوره چهارم شورای شهر بیشترین ارتباط علمی و تحقیقاتی را با دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه شهید چمران داشته و اکنون تدوین برنامه پنج ساله دوم شهرداری نیز به این دانشگاه واگذار شده است.
وی در پایان گفت: برنامه جامع پنج ساله دوم شهرداری اهواز به همت اساتید دانشگاه در همه حوزه‌ها و فرآیندهای شهری تدوین خواهد شد. تدوین این سند تاکنون بی سابقه بوده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.