خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
کد خبر : 25248
Share

آخرین وضعیت پروژه‌های راه روستایی خوزستان

مدیر اداره نظارت بر راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در صورت تکمیل و تامین اعتبارات لازم بسیاری از پروژه‌های راه روستایی استان در دهه فجر امسال افتتاح خواهند شد.

مدیر اداره نظارت بر راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در صورت تکمیل و تامین اعتبارات لازم بسیاری از پروژه‌های راه روستایی استان در دهه فجر امسال افتتاح خواهند شد.
پوریا دشتی زاده با اشاره به مهمترین پروژه‌های در حال اجرای بخش راه روستایی استان اظهار کرد: پروژه ساخت جاده خسرج در شهرستان حمیدیه با اعتبار 1.5 میلیارد تومان به طول 7 کیلومتر آغاز شده که تاکنون حدود 15درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی افزود: این پروژه شامل عملیات بهسازی و روکش آسفالت است و پیش بینی می‌شود در دهه فجر امسال به اتمام برسد.
دشتی زاده با اشاره به احداث جاده شریعتی در محور سوسنگرد ـ دشت آزادگان تصریح کرد: این پروژه از مردادماه سال گذشته به طول 27 کیلومتر در قالب قطعات 9 کیلومتری تعریف و آغاز شده است و اگر اعتبارات آن تکمیل شود در دهه فجر امسال به اتمام خواهد رسید.
وی عنوان کرد: تاکنون 1.5 کیلومتر از یک قطعه آن آسفالت شده است که باقی مانده این قطعه در مرحله زیرسازی قرار دارد. اعتبار این پروژه 5 میلیارد تومان برآورد شده است که از محل منابع ملی و استانی اداره راه و شهرسازی تامین خواهد شد.
دشتی‌زاده ادامه داد: پروژه جاده دسترسی آب نمای تیله‌کوه بهبهان که ارتباط 110 خانوار را به جاده اصلی بهبهان ـ  زیدون آسان می‌کند، در صورت تکمیل اعتبارات تا پایان مهرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر اداره نظارت بر راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه 60 درصد و هزینه برآورد شده اجرای آن 700 میلیون تومان است.
وی عنوان کرد: پروژه جاده سید شریف ـ سید سلطان در شهرستان باوی با اعتبار 500 میلیون تومان آغاز شده است و در صورت تکمیل اعتبارات در پایان مهرماه امسال به پایان خواهد رسید. طول این پروژه 3.5 کیلومتر بوده و شامل عملیات بهسازی و روکش آسفالت است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

جاده روستائی ، روستای جابالن _تلبزان _ بخش مرکزی مسجدسلیمان خاکی است و احتیاج به 3 کیلومتر آسفالت دارد . انتظار رسیدگی از مسئولین محترم را داریم _ اهالی روستا
نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.