خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 24183
Share

صدور مجوز سازمان‌های مردم‌نهاد میراث فرهنگی برای شهرستان کارون

رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان کارون گفت: اولین مجوز رسمی سازمان‌های مردم نهاد حوزه میراث فرهنگی شهرستان کارون صادر شد.

رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان کارون گفت: اولین مجوز رسمی سازمان‌های مردم نهاد حوزه میراث فرهنگی شهرستان کارون صادر شد.
داوود سالمی گفت: سازمان‌های مردم نهاد به عنوان بازوان توانمند اجرایی و فکری دستگاه‌های اجرایی می‌توانند نقش بی‌بدیلی را در پیشبرد اهداف عالیه سازمان بردارند و اثرگذاری و اثربخشی مفید سمن‌ها از دستگاه‌های اجرایی یک ضرورت غیرقابل انکار است.
وی ادامه داد: لازمه پیشرفت روزافزون به سمت غایت نهایی که همانا رشد و توسعه فرهنگی اجتماعی در زمینه‌های مختلف است پرداختن به مقوله مهم انتقادات سازنده است که سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند با انتقادات سازنده و کارشناسی شده در هموار کردن مسیرهای ناهموار بسیار مؤثر باشند.
رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان کارون افزود: دوری از انجماد فکری و یکنواختی، تبلور افکار، تراوشات و پایش‌های مؤثر ذهنی از پیامدهای انتقادات سازنده در اجتماع می‌باشد که در این راستا سمن‌ها نقش کلیدی را می‌توانند ایفا کنند و در حقیقت می‌توان گفت که لازمه حیات اجتماعی، ارتقای روحیه نقادی درجامعه است.
او خاطرنشان کرد: انتقادات سازنده سمن‌ها دو هدف مهم را دنبال می‌کند یکی ابتکار فکری، خلاقیت و ارایه راهکارهای عملی برای مدیران و دیگری ترسیم نگاه واقع‌بینانه با توجه به مواجه با مشکلات و موانع موجود است.
وی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده اولین مجوز سازمان‌های مردم نهاد میراث فرهنگی برای شهرستان کارون توسط استانداری خوزستان صادر شد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و استقبال جوانان در آینده نزدیک شاهد صدور 10 مجوز فعالیت خواهیم بود.
لازم به توضیح است موسسه میراث بیان به مدیر عاملی احمد سواری با حوزه فعالیت استانی در شهرستان کارون فعالیت خود را به شماره مجوز 4664/22/44  آغاز کرده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.