خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 23085
Share

شهبازی:صدا و سیمای آبادان جهانی شد

فرماندار ویژه آبادان گفت: حسب دستور استاندار خوزستان و رفع موانع موجود توسط فرمانداری ویژه آبادان تلویزیون آبادان جهانی شد و بر روی گیرنده‌های ماهواره‌ای قرار گرفت.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان در این خصوص صدا و سیمای این شهر را جزو باسابقه‌ترین ایستگاه‌های رادیو و تلویزیون کشور دانست و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده تمام سعی خود را کردیم تا در راستای اهداف دولت تدبیر و امید این کار در ایام شعبانیه صورت پذیرد که به لطف خدا محقق شد.
 عزیزالله شهبازی میزان اعتبار صرف شده برای این طرح را 20 میلیارد ریال اعلام کرد و بیان کرد: بخشی از این هزینه اعتبارات محلی شهرستان و بخشی دیگر از سوی صدا و سیمای مرکز آبادان تأمین شده است.
 وی خاطرنشان کرد: این منطقه دارای قدمت زیاد و سابقه فرهنگی عظیمی است و تمام سعی ما بر این است که با جهانی شدن صدا و سیمای مرکز آبادان بتوانیم فرهنگ و قابلیت‌های این خطه را به جهانیان نشان دهیم.
 فرماندار ویژه آبادان از صدا و سیمای مرکز آبادان تشکر کرد و گفت: از این پس تمام آبادانی‌های خارج از این شهرستان می‌توانند برنامه‌های صدا و سیمای مرکز آبادان را دنبال کنند.
 به گفته شهبازی: فرکانس شبکه آبادان بر روی ماهواره بدر به این شرح است: : ku badr، 12322،ver 27500 و ماهواره Badr 26E، FREQUENCY 12322، Symbolrate 27500.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.