خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر : 22236
Share

بالدي :برگزاری کلاس‌های جبرانی برای روزهای خاکی تعطیل

مديركل مديريت بحران خوزستان گفت: به منظور جلوگيري از افت تحصيلي دانش​آموزان به علت تعطيلي​هاي ناشي وقوع گردوخاك، برنامه​ريزي و هماهنگي‌هايي براي انجام اقدامات موثر در اين زمينه با واحد آموزش و برنامه​ريزي استانداري انجام شده است.

هاشم بالدي اظهار كرد: پيشنهاد شده است كه از ظرفيت صدا و سيما براي آموزش دانش​آموزان در خانه و برگزاري كلاس‌هاي آموزشي استفاده شود. در حال رايزني براي اجراي این پیشنهاد هستيم که البته اين مورد و موارد مشابه آن، به برنامه​ريزي بسيار و رعايت ضوابط و مقررات نياز خواهد داشت.
وی افزود: از ديگر پيشنهادها در اين زمينه، برگزاري كلاس​هاي آموزشي از طريق صدا و سيما در روزهاي تعطيل معمول يعني پنج​شنبه و جمعه يا برگزاري كلاس​هاي جبراني در اين دو روز در مدارس براي جبران تعطيلي كلاس​های مدارس به دليل گردوخاك است.
بالدي عنوان كرد: در بحث گردوخاك و افت تحصيلي دانش​آموزان، اكنون اداره‌كل آموزش و پرورش و استانداري خوزستان براي اجراي برنامه​هاي مديريتي جهت ارتقاي كمي و كيفي آموزش دانش​آموزان، گام​هايي برداشته‌اند؛ در صورتي كه سيستم آموزش در مدارس مكانيزه شده و مدارس به تجهيزات لازم مجهز شوند، اين مشكلات را مي​توان حل كرد؛ به این منظور بايد تلاش شود كه سيستم آموزش نرم​افزاري شود.
وي گفت: يكي از پيشنهادات استان در زمينه اعتبارات مقابله با گردوغبار، تخصيص اعتبار در جهت ارتقاي كيفي مدارس است. ارتقاي كيفيت شامل تجهيز مدارس به ابراز مكانيزه آموزشي، ايزوله كردن فضاي آموزش و دوجداره كردن پنجره​ها خواهد بود.
مديركل مديريت بحران خوزستان افزود: همچنین از جمله پيشنهاداتي كه در بحث ادارات به هيات دولت شده، اختصاص حق بدي آب و هوا، بازنشستگي پيش از موعد و كاهش ماليات بر حقوق است كه از تاكيدات استاندار به شمار مي​رود.
وی بیان کرد: درخواست استان براي تخصيص اعتبارات لازم براي مقابله با اين پديده در خوزستان برای هيات دولت ارسال شده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.