خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر : 22209
Share

جعفری چگنی:دستگیری بر هم زننده نظم عمومی در اندیمشک

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: عامل قدرت‌نمایی با چاقو و بر هم زننده نظم عمومی در این شهر با تلاش نیروی انتظامی دستگیر شد.

صادق جعفری چگنی اظهار کرد: فرد شروری که با مصرف مشروبات الکلی و با چاقو اقدام به قدرت‌نمایی و تهدید شهروندان این شهر کرده بود با تلاش نیروی انتظامی دستگیر شد.
وی افزود: این فرد پس از مصرف مشروبات الکلی و در حالت مستی در یکی از  مناطق پرجمعیت این شهر موجب وارد کردن خسارت به 9 دستگاه خودرو شهروندان شده بود که پس از دستگیری و انجام تحقیقات اولیه از سوی دادسرای این شهر روانه زندان شد.
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک با اهمیت برشمردن نظم عمومی جامعه تصریح کرد: دستگاه قضایی با اخلال‌گران و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه و امنیت شهروندان با قاطعیت و شدت برخورد قانونی خواهد کرد.
جعفری چگنی خاطرنشان کرد: به زودی طرح جمع آوری اراذل و اوباش با همکاری نیروی انتظامی در این شهرستان به اجرا در خواهد آمد.
وی در پایان گفت: در چند ماه گذشته، طرح‌های بسیار خوبی در خصوص برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان به اجرا درآمده که این روند امسال نیز با شدت ادامه خواهد داشت.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.