خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر : 21776
Share

کیانی‌زاده: ورزشکاران استان در سال 93 بیش از 70 مدال آسیایی و جهانی کسب کردند

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سال 93 سال خوبی برای ورزش خوزستان بود و با وجود سختی‌ها، کارهای ریز و درشت خوبی انجام گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سال 93 سال خوبی برای ورزش خوزستان بود و با وجود سختی‌ها، کارهای ریز و درشت خوبی انجام گرفت. فرامرز کیانی‌زاده در آیین تجلیل از مدال‌آوران رقابت‌های آسیایی و جهانی خوزستان که (چهارشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز آخرین مرحله از تجلیل قهرمانان آسیایی و جهانی را برگزار کردیم. ما در ابتدای سال سعی کردیم هر سه ماه یک بار این آیین را برگزار کنیم و خدا را شکر دو مرحله اول آن را انجام دادیم و البته سه ماهه سوم آن با توجه به مقارن‌شدن با ایام محرم و صفر برگزار نشد و امروز آیین تجلیل از مدال‌آوران شش ماهه دوم سال را برگزار کردیم.
وی افزود: در این مراسم 45 مربی و ورزشکار حضور دارند که در رقابت‌های آسیایی یا جهانی افتخارآفرینی داشته‌اند که از این تعداد 32 مدال به دست آورده‌ایم و با آن مدال آوری‌ای که در شش ماهه نخست سال داشته‌ایم، بیش از 70 مدال آسیایی و جهانی به دست آورده‌ایم که به نوبه خود بی‌نظیر است، البته این تعداد مدال فارغ از مدال‌های بین‌المللی ورزشکاران استان است.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به اعتقاد من سال 93 سال خوبی برای ورزش استان بود و اگرچه سختی‌هایی داشتیم ولی کارهای ریز و درشت خوبی انجام دادیم و برای انجام این کارهای ریز و درشت منتظر اعتبار نماندیم. ما توانستیم به لطف خدا و حمایت استاندار و همچنین کمک‌های آقای خبیر (معاون استاندار) کارها را پیش ببریم.
وی افزود: تقریبا بر خلاف سال‌های قبل، هیچ تیمی را نداشتیم که هیات مربوطه به دلیل نبود پول، آن را به مسابقات قهرمانی کشور اعزام نکند و هر طور که شد این اعزام‌ها انجام شد. من باید بار دیگر از حمایت‌های آقای مقتدایی و خبیر تشکر کنم و باید بگویم امیدوارم در سال 94 با برنامه‌ریزی بیشتر و بهتر کار کنیم و بتوانیم سالی همراه با موفقیت و سلامت داشته باشیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.