خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر : 21147
Share

مزبانی پور:اجرای اقدامات خدماتی ویژه نوروز توسط شهرداری شادگان

سرپرست شهرداری شادگان از آخرین اقدامات خدماتی شهرداری جهت زیباسازی شهر در ایام نوروز خبر داد.

حسن مزبانی‌پور اظهار کرد: نصب مجموعه بازی پلی اتیلنی، رنگ آمیزی جداول، تامین روشنایی پارک‌ها، اصلاح فضای سبز، هرس درختان، گل‌کاری، بهسازی سرویس‌های بهداشتی، نصب علائم ترافیکی، نصب جداکننده‌های وسط پل‌ها با چراغ‌های گربه‌ای و آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر از مهمترین اقدامات در حال انجام توسط شهرداری این شهر است.
وی با بیان اینکه شهرداری شادگان با اجرایی کردن بخشی از خدمات لازم، به استقبال نوروز و مسافران نوروزی رفته است، تصریح کرد: این شهرداری در کنار تعامل و همکاری با دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات نوروزی، ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافران و میهمانان نوروزی را در دستور کار خود قرار داده است.
سرپرست شهرداری شادگان نوروز را به عنوان سنت و آئین دیرینه و کهن ایرانیان بسیار ارزشمند دانست و افزود: نوروز و بهار سرآغاز تحول عظیم طبیعت است و در همین راستا مسئولان باید با فراهم آوردن امکانات و شرایط مطلوب، مسافران نوروزی و شهروندان را راضی و خشنود کنند.
مزبانی‌پور در پایان گفت: امید است با همدلی و همکاری شورای اسلامی شهر و ادارات بتوان امکانات مناسبی جهت فراهم آوردن رفاه و رضایت عمومی ایجاد کرد تا هموطنانی که به شهر شادگان سفر می‌کنند لحظات خوشی را در ایام نوروز بگذرانند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.