خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر : 17983
Share

سامری:شهرداران کلانشهر‌ها‌ در سازندگی ‌خرمشهر مشارکت می‌کنند

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: با دعوت از شهرداران کلان شهر‌ها شاهد ورود کلانشهر‌ها از جمله شهرداری تهران در امر سازندگی شهر خرمشهر هستیم.

عبدالله سامری در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی کوی ویلای این شهر، اظهار کرد: عقب‌ماندگی‌های خرمشهر بسیار زیاد است و کارهای زیادی باید در این شهر انجام شود.
وی بیان کرد: خرمشهر زمانی که تحویل من داده شد وضعیت نابسامانی داشت، چرا که هر جای آن را درست می‌کردیم مشکلات دیگری ظهور می‌کرد.
وی با اشاره به تاخیر در اجرای ساماندهی فاضلاب شهر خرمشهر خاطر نشان کرد: شهری که در سال 91 کلنگ فاضلاب آن زده شود فاجعه است.
سامری به بازدید‌های مناطق محروم خرمشهر با حضور شهردار این شهر و رصد مشکلات موجود در این مناطق اشاره کرد و افزود: شهردار فعلی مسئولیت شهر را زمانی بر عهده گرفت که مشکلاتی عدیده‌ای همچون تحریم‌ها و کمبود اعتبارات، گریبان‌گیر مملکت بود.
وی ادامه داد: وجود تحریم‌ها، کمبود نقدینگی و فشار کشورهای سلطه که کاهش قیمت نفت از نتایج این سیاست‌های تحریمی بر ضد ایران است کل مملکت را با مشکل نقدینگی مواجه کرده اما با وجود تمام کمبود‌ها، شهردار خرمشهر خوب کار کرده و در مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها اقدامات موثری تاکنون انجام داده است.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خرمشهر باید سال‌های پیش ساخته و آباد می‌شد، تصریح کرد: این زمین چمن مصنوعی که امروز افتتاح شد در آن زمان 20 میلیون تومان تمام می‌شد اما اکنون تا زمان اتمام کار هزینه‌ای حداقل 140 میلیون تومانی را می‌طلبد.
سامری به نتایج گردهمایی شهرداران کلانشهر‌ها در خرمشهر اشاره کرد و گفت: با دعوت از شهرداران کلان شهر‌ها شاهد ورود کلانشهر‌ها از جمله شهرداری تهران در امر سازندگی شهر خرمشهر هستیم.
وی ادامه داد: کلید محرومیت‌زدایی از خرمشهر از مناطق محرومی همچون «پیش ساخت»، ورودی اهواز به خرمشهر و حواشی شهر زدیم تا بتوانیم با اندک بودجه تزریقی در راستای محرومیت‌زدایی از مردم خرمشهر قدمی برداریم.
نماینده مردم خرمشهر، شأن والای مردم این شهر را یادآور شد و اظهار کرد: شأنیت مردم خرمشهر بیش از این‌ها است، خرمشهر شهری است که در گذشته و حتی در حال حاضر نان‌آور کشور بوده و در حال حاضر نیز چنین است و درآمدهای تزریق شده به سازمان‌های کشوری و منطقه آزاد بسیار زیاد است.
وی خواستار مصرف درآمدهای خرمشهر در همین شهر شد و گفت: انتظاری که از دولت‌مردان داریم این است که درآمدهای خرمشهر در خرمشهر مصرف شود.
وی ادامه داد: ساخت خرمشهر تنها با شعار و با دست‌های خالی و بدون تزرق مادیات و نقدینگی امکان پذیر نیست.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.