خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر : 17136
Share

موسوی:ایرانجوان را دست‌کم گرفتیم

سرمربی تیم فولادنوین خوزستان پس از شکست تیمش برابر ایران جوان بوشهر در هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: فکر می‌کنم حریف را دست‌کم گرفتیم.

سرمربی تیم فولادنوین خوزستان پس از شکست تیمش برابر ایران جوان بوشهر در هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: فکر می‌کنم حریف را دست‌کم گرفتیم.
سیدکورش موسوی  اظهار کرد: بازی خیلی پر فراز و نشیبی را انجام دادیم و سه یا چهار موقعیت خوب گل زنی را از دست دادیم. البته بازی متعادلی بود اما از روی یک ضربه ایستگاهی و با اشتباه دروازه‌بان‌مان متاسفانه یک گل دریافت کردیم و بعد از آن هم هر چقدر حمله کردیم با دفاع پر تراکم تیم حریف مواجه شدیم و نتوانستیم جبران کنیم. نتیجه حداقل می توانست مساوی باشد و حق ما باخت نبود.
وی ادامه داد: من فکر می کنم حریف را دست کم گرفتیم و این علت اول این شکست بود و همچنین موقعیت های متعددی را از دست دادیم و روی یک غفلت گل دریافت کردیم و شاید به خاطر احساسی شدن بازیکنان‌مان باختیم. البته این را هم باید بگویم که تماشاگران بوشهری تیم‌شان را حمایت کردند و ایران‌جوان هم واقعا در این بازی دوندگی کرد و پیروز از میدان خارج شد.
سرمربی تیم
فولادنوین خوزستان در ادامه درخصوص ابطال کارت پایان خدمت دو بازیکن تیمش بیان کرد: روز مسابقه با ما تماس گرفتند و گفتند که مهدی زبیدی و مجید جلیزی محروم شده اند و شما نمی توانید از آن ها استفاده کنید که اگر زودتر به ما می‌گفتند می‌توانستیم دو بازیکن دیگر را جایگزین کنیم تا مشکلی برای‌مان پیش نیاید.
وی افزود: مهدی زبیدی یک مورد خاص است که به مادر او در زمان جنگ ترکش اثابت کرد و پدرش نیز 30 ماه سابقه جبهه دارد. من علت ابطال کارت پایان خدمت این بازیکن را نمی‌دانم اما امیدوارم که مشکل این بازیکن حل شود. همچنین مجید جلیزی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت است و معافیت تحصیلی دارد. امیدوارم شرایط این بازیکن هم برای بازی کردن فراهم شود.
موسوی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا شما موافق برخورد جدی با بازیکنان خاطی هستید؟ بیان کرد: بله، موافق این برنامه سازمان لیگ هستم. حتی قبل از شروع فصل و وقتی می‌خواستیم بازیکن جذب کنیم، از فدراسیون استعلام می‌گرفتیم تا در ادامه مشکلی برای‌مان پیش نیاید اما نمی‌دانم چرا این وضعیت پیش آمد. فکر می‌کنم سازمان لیگ اسامی بازیکنانی که حداقل مشکل را هم دارند، اعلام کرده است. در هر صورت امیدوارم مشکل حل شود.
وی در پایان با اشاره به جذب چند بازیکن اظهار کرد: ما برنامه هایی را در نیم فصل داریم و می‌خواهیم چهار یا پنج بازیکن جذب و جاهای خالی‌ای که داریم را تکمیل کنیم. امیدوارم که به اهداف‌مان برسیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.