خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
کد خبر : 17079
Share

نخستین کنسرت غلام کویتی‌پور برگزار می‌شود

غلام کویتی‌پور کنسرت «نوای عاشقی» را 13 و 14 آذر 93 در برج میلاد تهران روی صحنه می‌برد.

غلام کویتی‌پور کنسرت «نوای عاشقی» را 13 و 14 آذر 93 در برج میلاد تهران روی صحنه می‌برد.
کویتی‌پور درباره این اجرا: همیشه خودم را خادم اهل بیت (ع) می‌دانم و در این کنسرت نیز تمام سعی و تلاش‌ام این خواهد بود که بتوانم بهترین آثاری که تا به حال با صدای من منتشر شده را به صورت ارکسترال روی صحنه ببرم.
در این کنسرت که به همت موسسه فرهنگی ـ هنری حافظ روی صحنه می‌رود كويتی‌پور با گلچینی از آثار منتشر شده خود در آلبوم‌هایی چون «غریبانه 1 و 2» و «خاموش» به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
به نوشته موسيقی ما: کویتی‌پور 57 ساله که عمده فعالیت‌های موسیقایی‌اش طی سال‌های گذشته به ویژه دوران دفاع مقدس در حوزه خوانش قطعات حماسی و مذهبی بوده است علاوه بر خواندن تعداد زیادی نوحه و اشعار مذهبی و حماسی از جمله خوانندگانی است که در تولید و انتشار آثاری به قصد عزاداری محرم فعالیت کرده است که البته آلبوم «غریبانه 2» او که بدون اجازه وی در بازار موسیقی منتشر شده بود مدتی بعد از فروشگاه‌های عرضه آثار موسیقایی جمع‌آوری شد.
وی 2 سال پیش نیز در جشنواره موسیقی مقاومت به اجرای برنامه پرداخت.
غلام کویتی‌پور متولد سال ۱۳۳۷ در خرمشهر است. او از مداحان معروف در زمان دفاع مقدس است. از نوحه‌های معروف آن زمان می‌توان به «غریبانه»، «چنگ دل» و «دل پریشانم» اشاره کرد. همچنین وی به مناسبت آزادسازی خرمشهر نوحه حماسی معروف «ممد نبودی ببینی» را به یاد شهید محمد جهان‌آرا خواند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.