خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر : 17010
Share

آهن جان:باید بتوانیم درآمدهای پایدار ایجاد کنیم

رییس جدید هیات دوچرخه‌سواری خوزستان گفت: امیدوارم بتوانیم از پیستی که در اهواز داریم به عنوان محل درآمدزایی برای هیات استفاده کنیم.

رییس جدید هیات دوچرخه‌سواری خوزستان گفت: امیدوارم بتوانیم از پیستی که در اهواز داریم به عنوان محل درآمدزایی برای هیات استفاده کنیم.
امیر آهن‌جان اظهار کرد: از اعتماد اعضای مجمع، آقای قمری، رییس فدراسیون و کیانی‌زاده برای سپردن این هیات به من تشکر می کنم و طبق آنچه به عنوان برنامه هایم در مجمع ارایه دادم، امیدوارم که بتوانم در بخش اقتصادی، درآمدهای پایدار داشته باشیم.
وی افزود: در استان، ظرفیتی به نام پیست دوچرخه سواری داریم که این محل، اطلاع عمومی نشده است و ان‌شاالله با توجه به روابط اجتماعی ای که در سطح شهر اهواز دارم، بتوانم از این مکان به عنوان محل درآمدزایی استفاده کنم.
رییس هیات دوچرخه سواری خوزستان گفت: برای بخش همگانی نیز برنامه داریم تا از ظرفیت های شهر اهواز، کنار ساحل کارون و همچنین پارک‌ها جهت احداث پیست دوچرخه سواری ویژه آقایان استفاده کنیم. همچنین با توجه به راه اندازی پارک بانوان تا شش هفت ماه آینده قصد احداث پیست ویژه بانوان در این مکان را هم داریم.
وی به برنامه های هیات در بخش حرفه ای اشاره کرد و گفت: تلاشم این است که با استعدادیابی در این رشته بتوانیم در این بخش کار کنیم. با توجه به تعامل خوبی که با آموزش و پرورش داشته ام، ان‌شاالله یکی از برنامه هایم در این تعامل، در زمینه دوچرخه سواری باشد.
آهن‌جان خاطر نشان کرد: امیدوارم از پیستی که در این جا داریم، بتوانیم برای میزبانی مسابقات بین المللی استفاده کنیم تا هم شهر اهواز را معرفی کنیم و هم میزبان چنین رقابت هایی باشیم.
وی عنوان کرد: تلاشم این است که برنامه هایی که برای سطح اهواز داریم را به صورت کوچکتر نیز در شهرستان‌ها داشته باشیم. با تعاملی که با استانداری و فرمانداران دارم، ان‌شاالله بتوانیم از ظرفیت هایی که در استان است، استفاده کنیم.
رییس هیات دوچرخه‌سواری خوزستان در ادامه گفت: قطعا باید تعامل خوبی با فدراسیون داشته باشیم و من هم این تعامل را خواهم داشت تا از ظرفیت های آن بهره مند شویم. همچنین باید با اداره کل ورزش و جوانان نیز جهت استفاده کردن از این ظرفیت ها، تعامل داشته باشیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.