خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
کد خبر : 16987
Share

در شوش چه می‌گذرد که مردم از آن بی خبرند؟

مدیر پایگاه پژوهشی شوش از ارايه فعالیت ثبت جهانی در پایگاه پژوهشی شوش توسط استادان برجسته خبر داد و گفت: حضور انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی در این نشست چشم‌گیر خواهد بود.محمدحسین ارسطو اظهار کرد: یک سال است که جنب‌وجوش

مدیر پایگاه پژوهشی شوش از ارايه فعالیت ثبت جهانی در پایگاه پژوهشی شوش توسط استادان برجسته خبر داد و گفت: حضور انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی در این نشست چشم‌گیر خواهد بود.
 محمدحسین ارسطو اظهار کرد: یک سال است که جنب‌وجوش در شوش برای ثبت جهانی محوطه تاریخی این شهر به ‌صورت شبانه‌روزی است و ترددهای افراد سرشناس علمی به این شهر تاریخی بسیار زیاد شده است.
وی با اشاره به این که نیاز است مردم بدانند که در روند ثبت جهانی شوش چه اقداماتی انجام‌ شده تأکید کرد: به‌ منظور اطلاع‌رسانی به مردم در راستای ثبت جهانی شوش دستاوردهای یک‌ ساله در این شهر توسط دو تن از اساتید برجسته جهان تشریح می‌شود که از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا در این مراسم حضور پیدا کنند.
وی با اشاره به این که اقدامات در شوش زیربنایی بوده افزود: در شهر شوش اقدامات زیربنایی انجام ‌شده که لازم است مردم از آن‌ها مطلع شوند و در این زمینه با انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی در شوش به گفت‌وگو خواهیم نشست.
ارسطو با اشاره به این که سخنرانان این نشست افراد خبره‌ای هستند تأکید کرد: قرار است در این نشست دکتر ارفعی کتیبه‌خوان خبره و توانای عیلامی به تشریح اقدامات خود در شهر شوش بپردازد.
مدیر پایگاه پژوهشی شوش با اشاره به این که دکتر علی‌زاده در این نشست سخن خواهد گفت خاطرنشان کرد: در این نشست قرار است دکتر علی‌زاده، استاد دانشگاه شیکاگو، به ایراد سخن بپردازد تا تنها بخشی از اقدامات در این زمینه به مردم اطلاع‌رسانی شود.
وی با اشاره به این که این نشست نوعی هم‌اندیشی است افزود: در این نشست قرار است از نظرات انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی نیز بهره ببریم و در این زمینه می‌کوشیم تا از نظرات حضار نیز استفاده کنیم.
ارسطو تأکید کرد: ثبت جهانی شوش و اقدامات برای آماده‌سازی این شهر تاریخی نیاز به همکاری همه دوستداران میراث فرهنگی و اساتید فن دارد و می‌کوشیم تا با هم افزایی در این زمینه گام‌های بلندتری برداشته شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.