خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر : 16985
Share

مزبانی پور:امام خمینی نهال بزرگی را به‌ نام بسیج غرس کرد

سرپرست شهرداری شادگان گفت: امام راحل نهال بزرگی را به نام بسیج غرس کرد که انقلاب اسلامی همچنان از آن بهره می‌برد.

سرپرست شهرداری شادگان گفت: امام راحل نهال بزرگی را به نام بسیج غرس کرد که انقلاب اسلامی همچنان از آن بهره می‌برد.
حسن مزبانی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان پایگاه شهید موسوی‌نیا شهرداری شادگان با گرامیداشت هفته بسیج و پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) اظهار داشت: استکبار جهانی با درک جایگاه و تأثیرگذاری فرهنگ بسیجی در جامعه همواره با توطئه‌های داخلی و خارجی تلاش دارد اهداف بسیج را هدف قرار دهد.
وی افزود: بسیجیان امروز همچون دوران جهاد و شهادت از ناب‌ترین جوانان کشورمان هستند، به‌طوری که مقام معظم رهبری فرمود «بسیج عبارت است از مجموعه‌ای که در آن پاکترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای کمال رساندن و به خوشبختی رساندن این کشور جمع شده‌اند».
سرپرست شهرداری شادگان با اشاره به نقش تاثیرگذار بسیج در جریان دفاع مقدس، بسیج را مدافع اصیل ارزش‌های انقلابی و آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: هر زمان که نظام با خطری روبرو شد، بسیج در صحنه حاضر بوده و جانانه از نظام و ارزش‌های آن دفاع کرده است.
مزبانی‌پور در ادامه ترویج فرهنگ بسیج در جامعه به ویژه نسل جوان را برای حفظ روحیه جهاد و شهادت و ایستادگی و استقامت برابر سختی‌ها دانست.
وی در پایان عنوان: بسیجی یک گروه خاص نیست، بلکه همه کسانی که در راستای اهداف نظام گام بر می‌دارند و کسانی که از خون شهدا پاسداری می‌کنند، بسیجی هستند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.