خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
کد خبر : 16974
Share

شهبازی:تاسیس پارلمان ورزش و جوانان زمینه‌ساز توسعه ورزش‌های حرفه‌ای خوزستان است

فرماندار ویژه آبادان گفت: تاسیس پارلمان ورزش و جوانان به دستور استاندار خوزستان، زمینه رشد و توسعه ورزش‌های حرفه‌ای استان است

فرماندار ویژه آبادان گفت: تاسیس پارلمان ورزش و جوانان به دستور استاندار خوزستان، زمینه رشد و توسعه ورزش‌های حرفه‌ای استان است.
 عزیزالله شهبازی اظهار کرد: تدبیر مقتدایی استاندار خوزستان برای تاسیس پارلمان ورزش و جوانان گام مهمی برای توسعه همه‌جانبه ورزش حرفه‌ای و همگانی این استان است.
وی با بیان اینکه این نهاد فرصت مناسبی برای طرح ظرفیت‌های ورزشی و مشکلات مبتلا به شهرستان‌ها خواهد بود تصریح کرد: امید می‌رود تا از این طریق زمینه رشد و بالندگی ورزش حرفه‌ای شهرستان آبادان نیز فراهم شود و شاهد موفقیت‌های بیشتر جوانان این منطقه در میادین ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.
فرماندار ویژه آبادان، گزارشی از فعالیت‌های شورای ورزش و جوانان آبادان ارائه کرد و یادآور شد: نخستین گام این شورا، بومی‌سازی آئین‌نامه شورای ورزش شهرستان‌ها و ابلاغ آن به هشت کمیته مربوطه بود.
معاون استاندار خوزستان با اشاره به اینکه آبادان دارای 40 هیئت ورزشی فعال است گفت: مسابقات جام رمضان در 14 رشته ورزشی و با حضور یک‌هزار و 580 نفر برگزار شد.
شهبازی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ورزشی مهر اروند به مناسبت پنج مهر سالروز شکست حصر آبادان افزود: برگزاری 11 مسابقه استانی، 10 مسابقه چند جانبه، هفت مسابقه همگانی با حضور هفت هزار نفر، مسابقه کشوری و نیز برگزاری 14 مسابقه بین باشگاهی با حضور بیش از 6 هزار و 800 شرکت کننده به عنوان کارنامه درخشان آبادان در عرصه ورزش است.
وی از قهرمانی تیمی در مسابقات اسنوکر زیر 15 سال کشور به میزبانی آبادان، قهرمانی جهان در رشته بدنسازی توسط رضا باقرزاده و علی رستمی، قهرمانی مسابقات جهانی اسنوکر توسط حسین وفایی در امارات، نایب قهرمانی مسابقات پاراآسیایی جودو توسط محمدعلی شنانی، قهرمانی هشت نفر از ورزشکاران اعزامی در سال 93 به مسابقات کشوری، قهرمانی نامدار اسدی در مسابقات بین‌المللی کشتی در کشور آذربایجان، میزبانی مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه‌های فرنگی جهان 13 و 14 آذرماه جاری و میزبانی مسابقات بین‌المللی بوکس در بهمن‌ ماه امسال به عنوان برخی از مقام‌های کسب شده توسط جوانان شهرستان آبادان نام برد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.