خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر : 15593
Share

مکوندي: از کوچکترين مسئله انضباطي نمي‌گذرم

بهروز مکوندي در سه بازي اخير که هدايت نفت مسجدسليمان را به عهده گرفته است، هيچ شکستي نپذيرفته و توانسته عملکرد خوبي داشته باشد. او اين هفته دو بازي مهم در جام حذفي و ليگ برتر دارد.مکوندی در خوزستان درباره اخراج فرزاد محمدی، بازی با گل گهر و حق پخش....

مکوندی در خوزستان درباره اخراج فرزاد محمدی، بازی با گل گهر و حق پخش صحبت هایی کرد که باهم مرور می کنیم.
امیدوار به هماهنگی بیشتریم
تمریناتمان از امروز شروع شده است و خودمان رابرای دیدار با گل گهر سیرجان در مسجدسلیمان در چارچوب جام حذفی آماده می کنیم. ما با کمبود نفرات مواجه هستیم و سعی می کنیم از نفرات جوان برای هماهنگ شدن بیشتر با تیم استفاده کنیم. تیغ نورد و محمودی به بازی نمی رسند اما شاید دقایقی از کیومرث چراغی و حدادی استفاده کردیم.
کار محمدی ناشایست بود
فرزاد محمدی بعد از بازی با استقلال خوزستان کاری در رختکن انجام داد که از چشمان من دور نماند. من عذرش از تمرینات را خواستم و او را در اختیار باشگاه قرار دادم. باید به باشگاه توضیحات لازم برای آن کار ناشایستش را بدهد. من روی مسائل اخلاقی و انضباطی به شدت حساس هستم و از کوچکترین اتفاقی نخواهم گذشت.
هواداران مارا شرمنده می کنند
در این سه بازی اخیر به مانند بازی های فصل قبل هواداران ما را شرمنده کرده اند و حمایتشان باعث دلگرمی ما بوده است. امیدواریم ما هم توانیم با نتایجمان آن ها را شاد کنیم و بخشی از زحماتشان را جبران کنیم.
حق با فدراسیون است
در مورد مسئله پخش تلویزیونی باید بگویم حق با فدراسیون است. باشگاه  که منبع در آمد خاصی ندارد و این پول می تواند کمک زیادی به فوتبال و ورزش کشور کند. امیدوارم در جلسات طرفین توافقی حاصل شود. صدا و سیما باید بداند این پول به ورزش کشور کمک خواهد کرد. امیدوارم به زودی مشکل حل شود تا همه ی مردم به راحتی بازی ها را ببینند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.