خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر : 15488
Share

سيدصالحي: هيچ وقت در زندگي اينطور نبودم

مهدي سيد صالحي بعد از هت تريک کردن در جام‌حذفي اميدوار بود در ليگ مقابل پرسپوليس گل بزند.

سیدصالحی بعد از بازی با پرسپولیس که نتوانست باز هم گل بزند ابراز ناراحتی کرد و در همین خصوص گفت: از شرایط خودم راضی نیستم و نمی‌ دانم دچار چه مشکل یا گیری شدم که این وضعیت برایم پیش آمد. من خیلی تلاش کردم در این فصل خودم را نشان دهم اما نمی‌ دانم چرا شرایط برایم اینطور پیش می‌ رود. به آقای جلالی احترام می‌ گذارم و ایشان هم سعی دارند به من کمک کنند. اما هنوز اتفاقی که باید می‌ افتاده، نیفتاده و برای اولین بار است که این شرایط برایم به وجود آمده. من معتقد هستم هر اتفاقی که خدا بخواهد می‌ افتد و حتما حکمتی دارد.
سیدصالحی ادامه داد: اوایل حضورم در تراکتور با آقای اولیویرا به چالش خوردم و حتی می خواستم نیم فصل از جمع آنها جدا بشوم اما خدا را شکر همه چیز تغییر کرد و من هم حتی بدون پنالتی نزدیک بود کفش طلای آن فصل لیگ را به دست بیاورم.
این مهاجم در رابطه با اینکه درخشان سرمربی پرسپولیس گفته بود سایپا هیچ موقعیتی نداشته هم صحبت کرد: ما نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و در واقع بیشتر بازی دست ما بود، سانترهای زیادی داشتیم که می‌ توانستیم گل بزنیم اما نشد. حتی در نیمه اول خودم یک ضربه زدم که مدافع آنها توپ را از روی خط دروازه درآورد. تماشاگران اندک حاضر در ورزشگاه هم بازی را دیدند و می‌ توانند قضاوت کنند.
سیدصالحی در خصوص درگیری اش با بنگر مدافع پرسپولیس هم گفت: من و بنگر روزهای خوبی با هم داشتیم و در سپاهان با هم همبازی بودیم. در جریان بازی او ضربه ای به من زد که من به او گفتم چرا اینطوری بازی می‌ کنی که او حرف بدی به من زد و توقع نداشتم. به هر حال بنگر برادر بزرگ من است و با این مسائل خاطرات خوبم فراموش نمی‌ شود.




پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.