خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر : 15287
Share
آسمان اهواز خاکستری شد

بازگشت گرد و غبار به آسمان اهواز

صبح امروز هوای ابری شهر اهواز مردم را برای بارش باران آماده کرده بود اما کم کم وزش باد شدید و گرد و خاک در این شهر آغاز شد.البته بنا بر گفته اداره هوا‌شناسی ا تشکیل خط ناپایدار لایه میانی جو و اختلاف فشار هوا در سطح زمین شاهد وقوع بارش‌هایی از نوع رگبار

 صبح امروز هوای ابری شهر اهواز مردم را برای بارش باران آماده کرده بود اما کم کم وزش باد شدید و گرد و خاک در این شهر آغاز شد.
البته بنا بر گفته اداره هوا‌شناسی ا تشکیل خط ناپایدار لایه میانی جو و اختلاف فشار هوا در سطح زمین شاهد وقوع بارش‌هایی از نوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و گرد و خاک محلی خواهیم بود.
وضعیت گرد و غبار در شهر اهواز در روزهای گذشته هم مشاهده شده بود که وضعیت زندگی مردم در این شهر را با مشکلاتی مواجه کرده است.معاون هواشناسی خوزستان از امتداد شرایط برخاستن گرد و غبار در هوای استان تا عصر فردا خبر داد و گفت: بارش باران برای شمال استان در راه است.
علیرضا غلام‌پور  اظهار کرد: سیستم ناپایداری که وارد خوزستان شده با شرایط زمین هماهنگی دارد و به این دلیل وزش باد قابل‌ ملاحظه در استان اتفاق افتاده است.
وی افزود: برخاستن گرد و غبار در خوزستان به دلیل وزش باد در استان تا عصر فردا ادامه خواهد داشت و به این دلیل آسمان استان تا پایان وقت فردا دارای گرد و غبار است.
معاون هواشناسی خوزستان گفت: به دلیل وزش باد در استان و برخاستن گرد و غبار در خوزستان شعاع دید در شهرهای مختلف کاهش‌ یافته است.
وی با اشاره به آغاز بارش‌های باران در استان از عصر امروز افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده بارش‌های باران توسط این سامانه در شمال استان اتفاق می‌افتد.
غلام‌پور با اشاره به اینکه بارش باران در سایر شهرهای خوزستان از ساعات گذشته آغاز شده است، اضافه کرد: بارش‌های باران از شهرهای خوزستان در 24 ساعت گذشته آغاز شده و این بارش‌ها افزایش می‌یابد.
وی در پایان گفت: بارش‌ها در شهر حسینیه 3.4 میلی‌متر، لالی 2.9 میلی‌متر، دزفول 2.5 میلی‌متر، شوشتر1.5 میلی‌متر و گتوند یک میلی‌متر بوده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.