خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 15275
Share

کاظمی نژاد:هدف‌مان احیای بازیکنان خوزستانی است

سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت خیز جنوب اولویت تیمش را از حضور در لیگ برتر کشور، استعدادیابی و احیای بازیکنان بومی خوزستان می‌داند.

سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت خیز جنوب اولویت تیمش را از حضور در لیگ برتر کشور، استعدادیابی و احیای بازیکنان بومی خوزستان می‌داند.
 محمدرضا کاظمی‌نژاد اظهارکرد: تیم‌مان برای شرکت در هفته دوم لیگ برتر کشور آماده است و ما با تیمی که بازیکنان آن از رده‌های سنی نوجوانان و جوانان استان و بومی است، در این پیکارها شرکت می‌کنیم.
وی بیان‌کرد: ترکیب تیم ما را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهد و این کار در این راستا بوده است که نوجوانان و جوانان استان هرز نروند و برای ادامه کار در این رشته انگیزه داشته باشند.
سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت خیز جنوب گفت: هفته اول مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و بازیکنان ما نیز در حد توان و سن‌شان کار کردند و از آن‌ها راضی هستم و این بازیکنان می‌توانند در آینده از قهرمانان این رشته باشند.
وی خاطرنشان‌کرد: اولویت ما از شرکت در این رقابت‌ها استعدادیابی و پرورش بازیکنان و احیای بازیکنان جوان و بومی استان است و این برای ما خیلی مهم است. کسب جایگاه نیز در اولویت بعدی ما قرار دارد. در کل پرورش نیروهای نخبه در سطح مناطق نفت خیز جنوب از اهداف ابتدایی ما است.
کاظمی‌نژاد در ادامه عنوان‌کرد: مطمئنا هر چه از لیگ بگذرد، رقابت بین تیم‌ها  نیز خیلی بیشتر می‌شود و اکنون رقابت بین تیم‌های ملی‌حفاری و ذوب آهن است. تیم ما هم در جایگاه پنجم قرار دارد و وزنه‌برداران ما تلاش خود را می‌کنند و همان طور که گفتم استعدادیابی مدنظر ما است و سال‌های آینده می‌توان از نفرات ما در لیگ برتر کشور بهره‌برداری کرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.