خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر : 14063
Share

حسین زاده:برگزاری ۱۵۰ برنامه مختلف هفته دفاع مقدس در خرمشهر

فرمانده سپاه خرمشهر از برگزاری ۱۵۰ برنامه مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در خرمشهر خبر داد.

فرمانده سپاه خرمشهر از برگزاری ۱۵۰ برنامه مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در خرمشهر خبر داد.
مجید حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هشت سال سلحشوری و حماسه‌آفرینی فرزندان روح‌الله در برابر تمام شرق و غرب برگ زرین دیگری بر تمدن اسلامی بود.
وی ادامه داد: شهیدان از دین و کیانشان جانانه دفاع کردند و باعث نابودی دشمنان شدند و این پیام را منعکس کردند که با پیروی از رهبری با تمام وجود از انقلاب دفاع می‌کنند.
فرمانده سپاه خرمشهر در ادامه به سی و چهارمین سالروز هفته دفاع مقدس در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و افزود: شعار هفته مقدس امسال «ایستادگی دیروز، عزت امروز، تعالی فردا» است.
حسین‌زاده اضافه کرد: سپاه خرمشهر با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌ها در راه تحقق منویات مقام معظم رهبری و نمایاندن گوشه‌ای از حماسه بزرگ دفاع مقدس ملت شریف ایران برنامه‌هایی را در نظر دارد.
این مسئول از برنامه‌ریزی برای اجرای 150 برنامه به مناسبت هفته دفاع خبر داد و گفت: حدود 150 برنامه مختلف فرهنگی ورزشی و از جمله برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌ها و سایر برنامه‌های مختلف به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس است که از سوی ناحیه سپاه و بسیج شهرستان اجرایی خواهد شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.