خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 13880
Share

پیرمرادی: 80 آزمایشگاه همکار استاندارد در خوزستان فعال هستند

رییس اداره تایید صلاحیت آزمایشگاه های همکار اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان گفت: هم اکنون 80 آزمایشگاه همکار استاندارد در این ااستان فعال هستند

رییس اداره تایید صلاحیت آزمایشگاه های همکار اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان گفت: هم اکنون 80 آزمایشگاه همکار استاندارد در این ااستان فعال هستند.
'رمضان پیرمرادی'  اظهارکرد: آزمایشگاه های همکار برای آزمون فرآورده های مختلفی از جمله غذایی، ساختمانی، لوازم خانگی، ابزار آلات و اشیای فلزی فعالیت می کنند.
وی با اشاره به اینکه پنج آزمایشگاه مربوط به اداره کل استاندارد هستند، افزود: این آزمایشگاه ها شامل غذایی، شیمیایی، میکروبی، عایق و پلی استایرن است.
پیرمرادی با بیان اینکه نیاز به آزمایشگاه های همکار بستگی به نوع کالایی دارد که استاندارد آن اجباری اعلام شود گفت: هم اکنون آزمایشگاه های مربوط به آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک در اختیار کسبه و سم شناسی مورد نیاز است.
وی ادامه داد: آزمایشگاه ها فرآورده ها را با استانداردهای ملی تطبیق می دهند که در صورت نداشتن تطبیق، به واحد تولیدی آن کالا اخطار داده می شود و در صورت استاندارد نکردن برخورد قانونی صورت می گیرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.