خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 11629
Share

رفیعی:سه مصدوم و يك كشته نتيجه تصادف سمند با تريلر در خوزستان

مدير روابط عمومي فوريت هاي پزشكي خوزستان از مصدوميت سه نفر و كشته شدن يك نفر دیگر در نتیجه تصادف يك دستگاه سمند با تريلر در استان خبر داد

.رضا رفيعي اظهار كرد: ساعت 6:30 دقيقه صبح امروز دوشنبه يك دستگاه سمند با یک دستگاه خودروی تريلر در كيلومتر 15 جاده اميديه به اهواز برخورد کرد که اين تصادف سه نفر مصدوم و يك نفر كشته در بر داشت.
وي افزود: متاسفانه عصر ديروز نیز در اثر واژگوني يك دستگاه پرايد در سه راهي رامهرمز (گوپال) در ساعت 19:50دقيقه، يك نفر فوت شد.
مدير روابط عمومي فوريت هاي پزشكي خوزستان تصريح كرد: همچنین واژگوني يك دستگاه سمند در محور رامهرمز ـ بهبهان (روستاي كهله) در ساعت 6:46 دقيقه صبح ديروز دو نفر مصدوم در پی داشت.
رفيعي عنوان كرد: روز گذشته ساعت 3:35 دقيقه صبح نیز در برخورد دو دستگاه موتور سيكلت در محور دزفول ـ شوشتر (شهرك شاه آباد) سه نفر مصدوم شدند.
وي يادآور شد: با توجه به نزديك بودن ايام تعطیلات عيد سعيد فطر و شروع مسافرت خانواده ها بهتر است كه همه افراد نكات ايمني و مسائل راهنمايي و رانندگي را رعايت كنند تا اين ايام شادماني را به كام خود و خانواده هايشان تلخ نكنند. در ايام تعطيل جاده هاي استان بسيار پرتردد است و خطر تصادف به ويژه در جاده هاي ترانزيتي بيشتر است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.