خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر : 11595
Share
آیت الله موسوی جزایری در مراسم قدردانی از قاریان و تالیان قرآن کریم

برگزاری برنامه های قرآنی نمادی ازتعظیم شعائرالهی است

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزاری برنامه های قرآنی را نمادی از تعظیم شعائر الهی و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) توصیف کرد.وی ابراز امیدواری کرد این برنامه قرآنی که امسال به صورت زنده از شبکه سراسری ˈشماˈ و سیمای مرکز خوزستان پخش شد بتواند برای سایر نقاط کشور ..

آیت الله ˈسیدمحمدعلی موسوی جزایریˈ شنبه شب در مراسم قدردانی از قاریان و تالیان قرآن کریم ویژه جمع خوانی ماه مبارک رمضانی که در صداو سیمای مرکز خوزستان برگزار شد، برپایی منظم جمع خوانی قرآن در شهرهای خوزستان در ماه مبارک رمضان توسط قاریان بومی استان را کار و ابتکاری ارزشمند خواند.
وی ابراز امیدواری کرد این برنامه قرآنی که امسال به صورت زنده از شبکه سراسری ˈشماˈ و سیمای مرکز خوزستان پخش شد بتواند برای سایر نقاط کشور به صورت الگو مطرح و اجرایی شود.
آیت الله جزایری اجرای چنین برنامه هایی با ابعاد وسیع را در گرایش جوانان به فرهنگ قرآنی موثر توصیف کرد و گفت: باید چنین کارهای ارزشمندی را توسعه و گسترش دهیم و راضی به وضع موجود نباشیم.
نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه اجرای برنامه های قرآنی را از برکات انقلاب اسلامی خواند و گفت: هرچه داریم از برکات انقلاب اسلامی، امام راحل و ایثارگری شهدا و جان فشانی فرزندان انقلاب اسلامی است.
آیت الله موسوی جزایری، برگزاری منظم برنامه جمع خوانی قرآن در شهرهای مختلف استان خوزستان را نتیجه نگاه مدیریت جهادی دانست و از مسوولان صداو سیمای مرکز خوزستان و اداره کل تبلیغات اسلامی که متولی این برنامه قرآنی بودند قدردانی کرد.
وی قاریان و تالیان قرآن کریم را سفیران فرهنگی و قرآنی برشمرد و گفت: نقطه شروع گرایش به قرآن از تلاوت قرآن شروع می شود و اگر بتوانیم فرهنگ تلاوت و قرائت قرآن را در جامعه فراگیر کنیم فرهنگ منحط و مبتذل غرب قادر نخواهد بود بر افکار جوانان ما تاثیری داشته باشد.
ˈمسلم رحیمیˈ مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز در این مراسم گفت: برنامه های جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان از بهبهان شروع و امروز با برپایی آن در مسجد نیروی انتظامی استان به پایان می رسد.
وی پخش زنده مراسم جمع خوانی در همه شهرهای خوزستان از شبکه های سیما را به لحاظ فنی و اجرایی کاری نو بیان کرد و گفت: در این برنامه 60قاری بومی استان شرکت داشتند.
حجت الاسلام ˈمحمدحسین بلکˈ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان نیز اجرای برنامه جمع خوانی قرآنی را کاری ارزشمند و با ابعاد مختلف فرهنگی و دینی بیان کرد و گفت: اجرای این برنامه نشان داد که نیروهای ارزشمندی در استان وجود دارد که می توان در آینده روی آنان سرمایه گذاری و برنامه ریزی کرد.
وی گفت: در برپایی مراسم جمع خوانی قرآن، رسانه در ابعاد فرهنگی و دینی بسیار خوب ظاهر شد و مردم نیز از این کار فرهنگی ماندگار رضایت داشتند.
بخش پایانی این مراسم قدردانی و تجلیل از 60قاری و تالی قرآن کریم ویژه جمع خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان بود.
بنابه این گزارش برنامه جمع خوانی قرآن کریم امسال در ماه مبارک رمضان به صورت چرخشی در همه شهرهای مختلف استان با استقبال خوب عموم مردم مومن و روزه دار در فضایی معنوی برگزار شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.