خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 11486
Share

ارگان‌های مختلف خوزستان برای باشکوه برگزار کردن روز قدس اعلام آمادگی کردند

ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس امسال با صدور بیانیه‌های مختلف اعلام آمادگی کردند

ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس امسال با صدور بیانیه‌های مختلف اعلام آمادگی کردند.
 کارکنان، مدیران و جامعه هدف بهزیستی خوزستان در بیانیه‌ای اعلام کردند همگام با مردم شریف و انقلابی خوزستان در راهیپمایی روز قدس شرکت کرده و ضمن اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین، نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام می‌دارند.
کارکنان و مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیران و پرسنل مدیریت درمان تامین اجتماعی و اداره کل تامین اجتماعی خوزستان، فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش خوزستان در بیانیه‌هایی ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، هم استانی‌ها و جوانان را به حضور در این راهپیمایی عظیم و با شکوه روز جهانی قدس فرا خوانده و نابودی اسراییل از صحنه روزگار را فریاد زنند.
بسیج اساتید دانشگاه‌های شهید چمران و علوم پزشکی اهواز نیز در بیانیه‌ای اعلام کردند همگام با موج خروشان و توفنده ملت ایران، در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و فریاد آزادی قدس و حمایت از مردم فلسطین و غزه را سر داده و پیام مظلومیت ملت فلسطین را به گوش جهانیان خواهند رساند.
بسیجیان عضو پایگاه مقاومت نفت جنوب، در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم سلحشور خوزستان برای حضوری حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعلام کردند در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد آزادی فلسطین و نفرت از جنایات صهیونیست‌ها سر می‌دهند.
دانشگاهیان پیام نور و آزاد اسلامی واحد اهواز با صدور بیانیه‌هایی ضمن حمایت قاطع از آرمان فلسطین و قدس شریف اعلام کردند در لبیک به فرمان امام راحل و مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کرده و حمایت قاطع خود را مقاومت ملت فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی فریاد می‌زنند.
بسیح دانشجویی دانشگاه شهید چمران نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد هم‌صدا با ملت ایران و ملت‌های آزاده جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کند و فریاد مظلومیت ملت فلسطین را به گوش جهانیان خواهند رساند.
جمعیت بانوان و امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان نیز طی بیانیه‌ای کشتار مردم غزه را محکوم کرده و همگان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
در این بیانیه تصریح شده است بدون شک موضوع روز چالش بر سر محدوده یک سرزمین و یا حتی مظلومیت یک ملت نیست بلکه موضوع روز قدس درگیری اندیشه و اعتقاد پاک الهی از یک طرف و تفکر ظالمانه و جابرانه دنیا پرستان از سوی دیگر است و همین نکته مهم که روز قدس را قداست می‌بخشد.
این جمعیت اعلام کرد همراه با ملت مسلمان و آزاده ایران در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت کرده و از تمام خوزستانی‌های غیور خواستار است تا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این راهپیمایی شرکت کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.