خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر : 11382
Share

یاوری:اعزام تیم پینگ‌پنگ پتروشیمی بندرامام به تور جهانی بلژیک

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام از اعزام تیم تنیس روی میز این باشگاه، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کشور، به تور جهانی بلژیک خبر داد.

شاپور یاوری اظهار کرد: بعد از پایان لیگ برتر تنیس روی میز کشور، فدراسیون قول داد که تیم قهرمان به مسابقات برون مرزی اعزام شود. چند روز پیش نیز از طرف فدراسیون نامه‌ای مبنی بر اینکه اگر آمادگی اعزام به خارج را دارید، ما نیز آمادگی انجام تشریفات اداری این اعزام را داریم، برای ما ارسال شد که ما هم آمادگی خودمان را برای شرکت در این مسابقات اعلام کردیم.
وی خاطرنشان‌کرد: با هماهنگی هایی که شده، قرار است در تور جهانی بلژیک که 19 تا 23 شهریورماه می باشد، شرکت کنیم. جهت آمادگی برای حضور در این رقابت ها نیز قرار است بازیکنان مان از 17 شهریورماه در کمپ تمرینی اشلاگر اتریش به تمرین بپردازند.
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام با بیان اینکه این تور جهانی دارای جایزه نقدی و رنکینگ است، گفت: بازیکنان اصلی تیم با هدایت پیمان حسنی به تور جهانی اعزام می شوند. تمام هزینه های این اعزام بر عهده باشگاه می‌باشد.
وی در پاسخ به این سوال که پس از قهرمانی تیم در لیگ برتر کشور چه پاداشی برای اعضای تیم در نظر گرفتید؟ عنوان کرد: پاداش مالی‌ای نیز برای آن‌ها در نظر گرفته ایم که طی چند روز آینده پرداخت خواهد شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.