خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
کد خبر : 45972
Share

مسابقات وزنه‌برداری خوزستان در حد بین‌المللی بود/پیشرفت وزنه‌برداران زن ایرانی خیلی خوب است

مربی تیم وزنه برداری عراق به تمجید از سطح مسابقات لیگ وزنه برداری خوزستان پرداخت و گفت: این رقابت ها با نظم و در سطح کیفی بالایی برگزار شد و به نظر من سطح مسابقات‌شان در حد بین‌المللی بود.

مربی تیم وزنه برداری عراق به تمجید از سطح مسابقات لیگ وزنه برداری خوزستان پرداخت و گفت: این رقابت ها با نظم و در سطح کیفی بالایی برگزار شد و به نظر من سطح مسابقات‌شان در حد بین‌المللی بود.
عبدالکریم المکسوس درباره حضور تیم عراق در خوزستان و شرکت در مسابقات هفته پایانی لیگ هیات‌های وزنه‌برداری استان خوزستان، اظهار کرد: هدف هم حضور در لیگ وزنه‌برداری خوزستان و هم شرکت در یک دوره آموزشی جهت رساندن سطح آموزشی‌مان به وزنه‌برداری ایران بود که این دوره زیر نظر آقای قریشی رئیس هیات خوزستان انجام شد. خوشبختانه این تعاملات بین وزنه‌برداری خوزستان و عراق ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: مسابقات وزنه‌برداری خوزستان با نظم و در سطح کیفی بالایی برگزار شد و به نظر من سطح مسابقات‌شان  تقریباً در حد بین‌المللی بود. مدتی پیش در مسابقات جهانی عربستان به همراه تیم ملی عراق شرکت کردم که به نظرم مسابقات وزنه‌برداری استان خوزستان حتی از رقابت‌های جهانی بهتر برگزار شد. وزنه‌برداران عراقی در مسابقات استان خوزستان عملکرد خوبی داشتند اما در هر صورت ایران در وزنه‌برداری برتر است.
مربی تیم ملی وزنه‌برداری عراق خاطرنشان کرد: وزنه‌برداری عراق در سطح خوبی دارد و اکنون نیز حضور یک ورزشکارمان در المپیک پاریس قطعی شده است و احتمالاً یک وزنه‌بردار دیگرمان نیز بتواند سهمیه المپیک را به دست بیاورد. مهم‌ترین هدف ما حضور در المپیک است.
وی درباره وزنه‌برداری ایران نیز گفت: وزنه‌برداری ایران از سطح کیفی بالایی برخوردار است و قهرمانان زیادی در این رشته دارد. خوشبختانه وزنه‌برداری زنان ایران هم فعال شده است و اگرچه کشور عراق در بخش زنان پیش از ایران فعالیت خود را شروع کرد اما پیشرفت وزنه‌برداران زن ایرانی خیلی بهتر بوده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.