خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
کد خبر : 45971
Share

افتتاح مدرسه خیّرساز حریری در آسیاباد اهواز با حضور وزیر آموزش و پرورش

مدرسه شش کلاسه خیرساز حاجیه خانم شکوه اقدس حریری با حضور وزیر آموزش و پرورش در آسیاباد اهواز به بهره‌برداری رسید.

مدرسه شش کلاسه خیرساز حاجیه خانم شکوه اقدس حریری با حضور وزیر آموزش و پرورش در آسیاباد اهواز به بهره‌برداری رسید.
رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه افتتاح مدرسه شش کلاسه خیرساز حاجیه خانم شکوه اقدس حریری در آسیاباد اهواز که امروز (۲۱ بهمن‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: چند افتتاحیه از جمله افتتاحیه این مدرسه را داشتیم. افتتاحیه‌های عمده‌ای در حوزه مدرسه‌سازی در استان خوزستان انجام شد که نقطه اوج آن هفته گذشته و همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان بود.
وی افزود: مدرسه‌سازی از افتخارات ما است و در این دولت، استان‌ها به کارگاه‌های مدرسه‌سازی تبدیل شده‌اند. تعداد مدارس ساخته‌شده با دوره‌های پیشین قابل قیاس نیست و این نشان‌دهنده اهتمام دولت به مدرسه‌سازی است.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت وجود فضای مناسب عنوان کرد: فضا در کنار معلم در ساختن شخصیت بچه‌ها اثر جدی دارد.
علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان نیز در این آیین با اشاره به بهره‌برداری از مدارس در استان گفت: از شهرستان‌های دور تا مرکز استان خوزستان، افتتاحیه‌های زیادی انجام شده است که به رشد تحصیلی دانش‌آموزان کمک زیادی می‌کند.
وی افزود: امیدواریم با نهضتی که آموزش و پرورش در ساخت مدارس آغاز کرده است و با کمک خیرین مدرسه‌ساز، استان خوزستان به رتبه‌های علمی بالا دست پیدا کند.
مراسم بهره‌برداری از مدرسه شش کلاسه خیرساز حاجیه خانم شکوه اقدس حریری در منطقه آسیاباد اهواز صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار خوزستان برگزار شد.
این مدرسه با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۷۰ مترمربع و با زیربنای ۸۱۰ مترمربع ساخته شده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.