خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
کد خبر : 45954
Share

مراکز عرضه مستقیم کالا برای کنترل بازار در پایان سال راه‌اندازی می‌شود

استاندار خوزستان از راه‌اندازی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با هدف حذف واسطه‌ها و کنترل قیمت‌ها در ماه رمضان و ایام پایان سال خبر داد.

استاندار خوزستان از راه‌اندازی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با هدف حذف واسطه‌ها و کنترل قیمت‌ها در ماه رمضان و ایام پایان سال خبر داد.
علی‌ اکبر حسینی‌ محراب در پایان نشست ستاد تنظیم بازار استان که امروز ۱۵ بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز در رابطه با قیمت مرغ تبادل نظر شد؛ تولیدکنندگان مرغ با توجه به گرانی جوجه و نهاده‌ها از قیمت مرغ نارضایتی داشتند و خواهان تعدیل قیمت بودند. طبعاً حقوق مصرف کننده و تولیدکننده باید رعایت شود و هر دو طرف سود ببرند.
وی افزود: تصمیمات خوبی در این خصوص اتخاذ و بنا شد بخشی از مصرف آینده از مرغداران خریداری شود تا در روند تولید مرغ مشکلی پیش نیاید.
حسینی محراب ادامه داد: در زمینه گوشت قرمز جهاد کشاورزی گزارشی داد که مرکزی در سطح شهر در نظر گرفتند که بتوانند گوشت را از تولید به مصرف با هدف حذف واسطه‌ها و کاهش قیمت در اختیار مردم قرار دهند؛ قبلا نمونه این کار انجام شده بود و رضایت نسبی در این زمینه ایجاد شده بود.
استاندار خوزستان اظهار کرد: در خصوص نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در ماه رمضان و پایان سال مباحثی مطرح و قرار شد در چهار نقطه در سطح شهرستان اهواز و در کنار آن در سایر شهرستان ها این مراکز برپا شود و کالاها از تولید به مصرف به دست مردم رسیده شود.
رئیس ستاد تنظیم بازار خوزستان افزود: مغازه‌داران، بنک‌داران، تولیدکنندگان و مراکز پخش می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و کالاهای خود را با حذف واسطه‌ها به فروش برسانند.
حسینی محراب عنوان کرد: در خصوص تنظیم بازار توصیه شد گشت‌های مشترک تعزیرات بعلاوه اتحادیه های صنفی و اداره کل صمت با کمک مردم راه‌اندازی شوند و بتوانند قیمت‌ها را در ایام پایان سال کنترل کنند.
استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با جلسات مستمر و اتخاذ تمهیدات لازم بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را در تامین مایحتاج خود در ایام پایانی سال حل کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.