خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر : 45953
Share

انعقاد قرارداد زیپ لاین رودخانه کارون تا قبل از پایان سال

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز از تلاش برای انعقاد قرارداد ایجاد زیپ لاین روی رودخانه کارون تا قبل از پایان سال خبر داد.صادق کهوازی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای طرح زیپ لاین در اهواز اظهار کرد: زیپ لاین به عنوان یک ورزش مهیج، یکی از طرح‌های تفریحی ....

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز از تلاش برای انعقاد قرارداد ایجاد زیپ لاین روی رودخانه کارون تا قبل از پایان سال خبر داد.
صادق کهوازی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای طرح زیپ لاین در اهواز اظهار کرد: زیپ لاین به عنوان یک ورزش مهیج، یکی از طرح‌های تفریحی و گردشگری سازمان سرمایه‌گذاری در مجاورت ساحل رودخانه کارون است که با همکاری و مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم استفاه از ظرفیت رودخانه کارون، افزود: این طرح منجر به ایجاد فضایی شاد به ویژه برای جوانان و استفاده خوب از پتانسیل رودخانه کارون خواهد شد.
کهوازی با اشاره به انجام مطالعات جانمایی و تعیین حریم رودخانه افزود: مباحث کارشناسی و زمان‌بری در خصوص جانمایی و تعیین حریم رودخانه انجام شد و برسی بحث‌های سازه‌ای و کابل‌های پروژه نیز بسیار زمان‌بر بود اما روند انجام این پروژه، زمان‌بر نیست.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز گفت: از سوی دیگر با توجه به مطرح شدن بحث‌های میراث فرهنگی، اقدامات لازم برای اخذ مجوزها انجام شده است.
وی بیان کرد: تاکنون ۹۰ درصد کارهای مورد نیاز برای انعقاد قرارداد زیپ لاین انجام شده و تلاش بر این است که قرارداد این پروژه تا قبل از پایان سال منعقد شود.
کهوازی گفت: پس از بررسی سه چهار نقطه، فعلا برنامه‌ریزی شده است که زیپ لاین در پارک ساحلی کیانپارس اجرا شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.