خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 39756
Share

ورناصری: اعزام 44 مصدوم حادثه اتوبوس راهیان نور به اهواز / حال سه مصدوم وخیم است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی ‌شاپور اهواز از اعزام 44 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس اردوی راهیان نور حامل دانش‌آموزان البرزی به بیمارستان‌های گلستان و بقایی خبر داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی ‌شاپور اهواز از اعزام 44 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس اردوی راهیان نور حامل دانش‌آموزان البرزی به بیمارستان‌های گلستان و بقایی خبر داد.
دکتر مهران ورناصری با اشاره به وقوع تصادف و واژگونی اتوبوس اردوی راهیان نور حامل دانش‌آموزان دختر استان البرز در محور سوسنگرد - بستان که عصر امروز رخ داد، اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه چهار نفر در دم جان باختند. اکنون تعداد دقیق مصدومان این حادثه مشخص نیست و در این زمینه در حال جمعبندی هستیم.
وی ادامه داد: به دنبال وقوع این حادثه سریعا به سه بیمارستان در اهواز اعلام آماده‌باش شد که با ارزیابی شرایط تصمیم گرفتیم مصدومان این حادثه به دو بیمارستان بقایی و گلستان اعزام شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تصریح کرد: تاکنون 44 نفر از مصدومان این حادثه به دو بیمارستان بقایی و گلستان اعزام شده‌اند که از این تعداد 14 مصدوم که تقریبا 10 دانش‌آموز و بقیه از رانند‌گان یا کادر فنی یا مربی هستند با اعزام به بیمارستان گلستان تحت درمان قرار گرفته اند.
ورناصری ادامه داد: همچنین از مجموع این 44 مصدوم، 30 مصدوم شامل 27 دانش‌آموز و سه معلم یا مربی به بیمارستان بقایی اعزام شده‌اند.
وی‌ با اشاره به آخرین روند فرآیند درمان مصدومان این حادثه عنوان کرد: از مجموع 44 مصدوم این حادثه که به بیمارستان‌های اهواز اعزام شدند، تنها حال سه مصدوم که هم‌ اکنون در بیمارستان گلستان هستند، وخیم است و بابت حال آن‌ها نگرانی وجود دارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه داد: بابت وضعیت 31 مصدوم دیگر نگرانی وجود ندارد و اقدامات درمانی لازم برای اکثر این مصدومان تماما انجام شده است و تنها به منظور حصول اطمینان از سلامت جسمی این مصدومان، آن‌ها را در بیمارستان نگه داشته ایم.
ورناصری با شاره به حضور کلیه‌ کادرهای تخصصی پزشکی در بیمارستان‌های بقایی و گلستان در پی وقوع این حادثه، گفت: اکنون روند درمان مصدومان این حادثه به خوبی در حال انجام است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.