خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
کد خبر : 39397
Share
به دنبال حواشی دیدار تیم‌های فوتبال بانوان استقلال خوزستان و خیبر؛

فروزان سلیمانی: برخورد بازیکنانم با بازیکنان حریف عمدی نبود

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با بیان این‌که برخورد بازیکنانم با بازیکنان خیبر خرم‌آباد عمدی نبود، گفت: تیم ما و خرم‌آباد برای حضور در لیگ برتر دیر بسته شدند و وقتی تیم‌ها این‌گونه وارد رقابت‌ها می‌شوند باید عواقب دیر بسته شدن را هم بدهند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با بیان این‌که برخورد بازیکنانم با بازیکنان خیبر خرم‌آباد عمدی نبود، گفت: تیم ما و خرم‌آباد برای حضور در لیگ برتر دیر بسته شدند و وقتی تیم‌ها این‌گونه وارد رقابت‌ها می‌شوند باید عواقب دیر بسته شدن را هم بدهند.
فروزان سلیمانی در خصوص پیروزی این تیم برابر تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته سوم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم و با توجه به این‌که بازیکنان خط دفاع، بیشتر زیر توپ می‌زدند، هافبک‌های‌مان نتوانستند بازی‌سازی لازم را داشته باشند ولی در نیمه دوم خیلی متفاوت کار کردیم. با نکاتی که بین دو نیمه به بازیکنانم گوشزد کردم، توانستیم به دو گل دست پیدا کنیم.
وی بیان کرد: در طی هفته گذشته روی بخش گل‌زنی بسیار کار کرده بودیم که در نهایت در این دیدار پای بازیکنانم به گلزنی باز شد، البته تیم‌مان هنوز جای کار دارد. اکنون نگرانی من بابت بازیکنان آسیب‌دیده‌‌ام، است. ما تیم‌مان را با 18 بازیکن بستیم و بازیکنانم بدون این‌که بدن‌سازی داشته باشند، وارد مسابقات شدند. هر هفته نیز تعدادی از بازیکنانم مصدوم می‌‌شوند و جا دارد از دکتر فتحی، فیزیوتراپ تیم تشکر کنم که بسیار با ما همکاری دارد و هر طور که شده است، بازیکنان مصدوم را به بازی‌ها می‌رساند. در حال حاضر نیز دو سه بازیکن مصدوم داریم که نیاز داریم هر چه سریعتر به بازی پیش رو با ذوب آهن برسند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان افزود: با بردی که برابر خیبر خرم‌آباد به دست آوردیم، بازیکنانم در حال فراموش کردن آن گذشته تلخ و رسیدن به این خودباوری هستند که اگر تلاش کنند، می‌توانند به پیروزی هم دست پیدا کنند. به هر حال بازیکنانم به این پیروزی نیاز داشتند تا با انگیزه بیشتری در ادامه مسابقات شرکت کنند.
وی در ادامه درباره این‌که سرمربی خیبرخرم‌آباد تنها عامل مصدومیت بازیکنانش را در این دیدار، بازی پرُ خطر از سوی بازیکنان استقلال خوزستان دانسته است، گفت: خانم حیدری، مربی با دانش و با اخلاقی است. تیم ما و تیم خیبر خرم‌آباد به دلیل دیر بسته شدن، از هفته دوم وارد مسابقات شدند و وقتی این‌گونه وارد رقابت‌ها می‌شویم باید عواقب دیر بسته شدن را هم بدهیم. بازیکنانم با بازیکنان خیبر خرم‌آباد، برخورد فیزیکی عمدی نداشتند. بازی فوتبال است و چنین مصدومیت‌هایی در آن طبیعی می‌باشد.
سلیمانی بیان کرد: تیم ما تنها چهار جلسه قبل از آغاز مسابقات تمرین داشت و از نظر بدنی بسیار آسیب‌پذیر هستیم و به همین دلیل بعد از هر بازی چند مصدوم داریم. اگر تلاش‌های دکتر تیم نبود، ما باید برای هر بازی با 9 بازیکن به زمین می‌رفتیم.
وی بیان‌ کرد: هدف ما قرار گرفتن در نیمه جدول است و امیدوارم با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد، بازی به بازی بهتر شویم تا به این مهم برسیم، البته بضاعت‌مان به بعضی از بازی‌ها نمی‌رسد ولی تلاش‌مان را می‌کنیم که در همین دیدارها نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: امیدوارم حمایت از تیم ما ادامه داشته باشد پس از این پیروزی، تماس‌های بسیاری داشتم که همین‌ها من و تیمم را به ادامه مسابقات امیدوار کردند. مسوولان نیز از ما می‌خواهند که دختران تیم از فوتبال بازی کردن و در کنار هم بودن، لذت ببرند. امیدوارم این حمایت‌ها تداوم داشته باشد و در پایان فصل روسفید شویم.
وی درخصوص بازی این هفته تیمش برابر ذوب آهن نیز عنوان کرد: بازی بسیار سختی این هفته داریم. حریف در هفته گذشته بازی خود را واگذار کرده است و برای جبران می‌آید. این تیم از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است. اگر می‌خواهیم به هدف‌مان برسیم باید از این بازی امتیاز بگیریم. با هدف برد به اصفهان می‌رویم و امیدوارم با تمریناتی که داریم به این مهم دست پیدا کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.