خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 37366
Share

شریعتی:انجام هماهنگی‌های لازم از سوی استانداری برای اتمام پروژه‌های شهری اهواز

استاندار خوزستان از انجام هماهنگی‌های لازم از سوی مجموعه استانداری جهت اتمام پروژه‌های شهرداری اهواز خبر داد.

استاندار خوزستان از انجام هماهنگی‌های لازم از سوی مجموعه استانداری جهت اتمام پروژه‌های شهرداری اهواز خبر داد.
غلامرضا شریعتی در جلسه هماهنگی پروژه‌های عمرانی شهرداری اهواز که امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه برای هماهنگی در اجرای پروژه‌های بزرگ مانند پروژه تقاطع چهارشیر، جاده و پل ولایت، زیرگذر شهدای خادم سیدالشهدا، مسیر چنیبه، پل فولاد و شرق آن، منطقه زردشت و پروژه‌های پل جوادالائمه و شهدای مدافع حرم برگزار شده است.
وی افزود: این پروژه‌ها به هماهنگی‌های بین بخشی نیاز دارند و ممکن است با مشکلاتی در خصوص مسیر فیبرنوری مخابرات و تاسیسات زیرزمینی برق، آب و فاضلاب و ... برخورد کنند. حل این مشکلات نیازمند یاری استانداری است که باید هماهنگی لازم را انجام دهیم تا به دستگاه‌های دیگر آسیب نرسد و همچنین این پروژه‌ها به سرانجام برسند.
شریعتی با بیان اینکه به دلیل انتخابات در یکی، دو ماه اخیر کمتر به پروژه‌های شهری توجه شد، خاطرنشان کرد: به دلیل انتخابات و گرفتاری در زمینه عمرانی تصمیم گرفته شد که برای سرعت‌بخشی به پروژه‌ها و اتمام کارها در  این زمینه جلسه‌ای برگزار و هماهنگی‌های لازم انجام شود.
استاندار خوزستان عنوان کرد: هر کدام از دستگاه‌ها در یک پروسه زمانی مشخص کارها را انجام می‌دهد تا هر چه سریع‌تر شاهد راه‌اندازی این پروژه‌ها برای تسهیل در رفت‌وآمد و انتقال بین نقاط مختلف و غرب به شرق و شمال به جنوب کلانشهر اهواز باشیم. آسان کردن این کار موجب صرفه‌جویی در مصرف سوخت و زمان می‌شود و در مجموع، ارتباط بین نقاط مختلف استان را راحت‌تر می‌کند که همه این‌ها نیازمند زیرساخت‌های یک کلانشهر هستند.
وی با بیان اینکه بدون وجود زیرساخت نمی‌توان یک شهر را به کلانشهر تبدیل کرد، گفت: شهر باید حتما دارای قابلیت‌هایی در بحث زیرساختی باشد تا از آن طریق بتوانیم شاهد پیشرفت خوبی در انجام کارها باشیم. هرچند اهواز از نظر جمعیتی یک کلانشهر است ولی از لحاظ زیرساختی هنوز مشکلاتی دارد و پروژه‌های بزرگی که در دست انجام است، باید از سوی شهرداری به اتمام برسند.
شریعتی گفت: ما هنوز پروژه‌های بزرگ و طرح‌های زیادی داریم که به علت محدودیت منابع عملیاتی نشده‌اند و حتما نیاز است این کارها انجام شود تا شهروندان از خدمات بهتری برخوردار باشند.
استاندار خوزستان با اشاره به توافقاتی که در زمینه پروژه‌های عمرانی با قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام شده است، افزود: تفاهم‌نامه و توافقاتی با قرارگاه خاتم انجام شد که امیدواریم بتوانیم آن‌ها را نیز به سرانجام برسانیم. تلاش می کنیم با تخصیص منابع مالی، این پروژه۰‌ ها سریع‌تر توسعه یابند و به اتمام برسند.
وی با بیان اینکه منابع مالی این پروژه‌ها حتی‌الامکان تامین خواهد شد، گفت: ما با تامین منابع مالی، سرعت کار را بیشتر می‌کنیم. همچنین وضعیت همکاری بین‌بخشی و تامین منابع بهتر شده است.
شریعتی بیان کرد: پروژه نهج‌البلاغه سال‌ها است کنار گذاشته شده و خود پروژه در حال تبدیل شدن به یک اثر باستانی است. ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر منابع مالی این پروژه نیز تامین می‌شود و این کار را نیز به سرانجام می‌رسانیم. شهرداری اهواز در این زمینه اعلام کرده است که در صورت تامین مالی، در مدت یک تا دو ماه این پروژه را به اتمام می‌رساند.
استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: پروژه تعریض خیابان نهج‌البلاغه اهواز نیز زیبایی شهر را تحت‌الشعاع خود قرار داده است و می‌تواند ترافیک شهری را با اخلال مواجه کند. امیدواریم سریع‌تر این کار را نیز انجام دهیم و به نتیجه برسیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.