خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
کد خبر : 36784
Share
سرپرست فرمانداری تشریح کرد:

آخرین جزئیات از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها در اهواز

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز با اشاره به آغاز نام‌نویسی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفندماه، تأکید کرد: در دست داشتن گواهی عدم سوء پیشینه برای ثبت‌نام داوطلبان الزامی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز با اشاره به آغاز نام‌نویسی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفندماه، تأکید کرد: در دست داشتن گواهی عدم سوء پیشینه برای ثبت‌نام داوطلبان الزامی است.
نبی‌الله خون‌میرزایی با بیان اینکه نام‌نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفندماه تا ششم فروردین‌ماه 96 در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها انجام می‌شود، اظهار کرد: نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان اهواز در فرمانداری و بخشداری‌ها انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مدارک لازم برای ثبت‌نام از داوطلبان دراخبار سایت فرمانداری درج شده است، تأکید کرد: لازم است که داوطلبان پیش از ثبت‌نام حضوری، گواهی عدم سوء‌پیشینه خود را اخذ و ثبت‌نام را نیز به روزهای پایانی موکول نکنند.
سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در خصوص امکان ثبت‌نام داوطلبان برای افرادی که تاکنون نسبت به استعلام و اخذ گواهی سوء‌پیشینه خود اقدام نکرده‌اند، گفت: دفاتر پلیس + 10 ملزم هستند که  برای انجام امور استعلام فعال باشند؛ در حال حاضر فرمانداری اهواز همچنان به داوطلبان  متقاضی معرفی‌نامه ارائه می‌دهد که بتوانند از طریق دفاتر پلیس + 10 برای اخذ گواهی عدم سوء‌پیشینه اقدام کنند.
خون‌میرزایی تصریح کرد: اگر همین امروز نیز افرادی برای اخذ معرفی‌نامه به فرمانداری مراجعه کنند، به آن‌ها ارائه می‌شود، اما ممکن است که گواهی عدم سوء‌پیشینه تا زمان ثبت‌نام به دست آن‌ها نرسد. اگر این گواهی تا ششم فروردین‌ماه صادر شود، می‌توانند با مراجعه به ستاد انتخابات ثبت‌نام خود را انجام دهند.
وی همچنین با تأکید بر لزوم خودداری داوطلبان از تبلیغات زود هنگام، گفت: تحرکات افراد و گروه‌ها در فضای مجازی برای تبلیغات توسط پلیس فتا رصد می‌شود، بنابراین لازم است داوطلبان به این مسأله توجه لازم را داشته باشند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.