خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 36577
Share

مزبانی پور:ایجاد هر گونه حفاری در شادگان از ۱۵ اسفندماه ممنوع شد

شهردار شادگان با اشاره به نزدیک بودن به پایان آخر سال، گفت: هرگونه حفاری در این شهر از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه ۹۶ ممنوع است.

شهردار شادگان با اشاره به نزدیک بودن به پایان آخر سال، گفت: هرگونه حفاری در این شهر از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه ۹۶ ممنوع است.
حسن مزبانی پور از ساماندهی و مدیریت مناسب و اصولی وضع حفاریهای سطح شهر، آماده سازی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی و ایجاد رفاه برای میهمانان و شهروندان به عنوان دلایل اصلی این ممنوعیت یاد کرد.
وی افزود: دستگاه های حفار باید ضمن خودداری از انجام هرگونه حفاری جدید، نسبت به ترمیم و بازسازی نوارهای حفاری باقیمانده از پروژه های اجرایی در سطح شهر هرچه سریعتر اقدام کنند.
شهردار شادگان تصریح کرد: ادارات و دستگاه های حفار در شادگان باید پس از اتمام عملیات حفاری نسبت به پاکسازی خیابان های سطح شهر و ترمیم نوارهای حفاری شده در سطح شهر اقدام کنند.
مزبانی یادآور شد: به منظور رفاه شهروندان و میهمانان نوروزی، تسهیل عبور و مرور و ایمن سازی و بر طرف کردن آلودگی های ایجاد شده، از دستگاه های حفار خواسته ایم تا نسبت به ترمیم آسفالت و لکه گیری محل های حفاری شده تا قبل از پایان سال جاری اقدام کنند.
وی گفت: طرح ضربتی ترمیم نوارهای حفاری و لکه گیری آسفالت شهر شادگان آغاز می شود و این طرح تا پایان سال ادامه دارد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.