خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
کد خبر : 36330
Share
نفت آبادان٠ - نفت تهران ٠ : سرد و بی روح در تختی آبادان

هیچ ِهیچِ هیچ

دو تیم نفت تهران و نفت آبادان در حالی از ساعت ١٧:١٥ دقیقه به مصاف هم رفتند که نفت تهران پراهیچ، صادقی و عزتی را در اختیار نداشت. دیدار دو تیم در ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی آبادان یکی از بی روح ترین دیدار های این فصل لیگ برتر بود تا در نهایت دو تیم از موقعیت های کم خود استفاده نکنند

دو تیم نفت تهران و نفت آبادان در حالی از ساعت ١٧:١٥ دقیقه به مصاف هم رفتند که نفت تهران پراهیچ، صادقی و عزتی را در اختیار نداشت. دیدار دو تیم در ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی آبادان یکی از بی روح ترین دیدار های این فصل لیگ برتر بود تا در نهایت دو تیم از موقعیت های کم خود استفاده نکنند و بازی بدون گل تمام شود و امتیازات در دوئل نفتی ها تقسیم شود.
صنعت نفت آبادان: ناصر سالاری، عزیز معبودی، حسین بغلانی، رضا نورمحمدی، علی عبدالله‌زاده، مجتبی ممشلی، گوی هیان کیم، حکیم نصاری (90- رضا جبیره)، زبیر نیک‌نفس، برونو اولیویرا (81- بهادر عبدی) و محمد شادکام    سرمربی: فیروز کریمی
نفت تهران: میلاد فراهانی، وحید حمدی‌نژاد، احمد آل‌نعمه، محمد دانشگر، رضا اسدی، ایمان مبعلی، توحید غلامی، میلاد فخرالدینی (54- فرید محمدی‌زاده)، آرش رضاوند، امیرارسلان مطهری (87- عباس بوعذار) و محمد قاضی   سرمربی: علی دایی
خلاصه بازی:
به گزارش روزنامه وحدت نیمه اول بازی تیم‌های نفت آبادان و نفت تهران بسیار سرد و کم‌حادثه دنبال شد و دوتیم در استادیوم خالی از تماشاگر تختی آبادان ارائه‌گر 45 دقیقه‌ی احتیاط آمیز و فاقد صحنه‌های مهیج بودند. ضربه سر احمد آل‌نعمه در پی یک ضربه کرنر که از کنار دروازه صنعت‌نفت به خارج رفت، تنها ضربه به دروازه‌ای بود که در نیمه اول این دیدار مشاهده شد.
نفت تهران در غیاب سه بازیکن اصلی‌اش به آبادان آمده بود تا حداقل امتیاز را از این بازی بدون تماشگر کسب کند و فیروز کریمی هم با توجه به کمبود نیروهای تهاجمی، تیمش را با ترکیبی محتاطانه در نیمه نخست به میدان فرستاده بود که همین امر سبب شد تا بازی جذابی را در این نیمه شاهد نباشیم.نیمه دوم اما کاملاً متفاوت آغاز شد و صنعت‌نفت در همان پنج دقیقه ابتدایی این نیمه دوبار تا مرز گشودن دروازه نفت تهران پیش رفت. محمد شادکام در دقیقه 47 و در پی اشتباه رضا اسدی مدافع نفت تهران با میلاد فراهانی تک‌به‌تک شد ولی ضربه شادکان را فراهانی با پا دفع کرد. دو دقیقه بعد هم شادکام از قلب دفاع نفت گریخت و دروازه این تیم را هدف قرار داد که این بار فراهانی با شیرجه‌ای به سمت راست و با کف دست ضربه شادکام را برگشت داد.
نفت تهران پس از فشار اولیه‌ی نفت آبادان از لاک دفاعی خارج شد و دوبار در دقایق 53 و 59 توسط محمد قاضی دروازه میزبان را تهدید کرد اما ضربات قاضی ثمری برای این تیم نداشتند. شوت محکم زبیر نیک‌نفس در دقیقه 60 که به خارج از دروازه رفت و ضربه برونو اولویرا در دقیقه 63 که توسط میلاد فراهانی دفع شد، فرصت‌های بعدی زردپوشان بودند، اما خطرناک‌ترین موقعیت گلزنی این مسابقه در دقیقه 77 خلق شد و ضربه محمد دانشگر پس از برخورد به تیر دروازه نفت آبادان به زمین بازگشت تا باز هم قفل دروازه‌ها بسته بماند.رقم خوردن تساوی بدون گل در این مسابقه باعث ابقای نفت آبادان در رده دوازدهم و صعود نفت تهران به رده هشتم شد.
اتفاق ویژه:
این دیدار در حالی برگزار شد که هواداران آبادانی به دلیل اتفاقات در بازی برابر استقلال از دیدن بازی محروم بودند و ورزشگاه خالی از تماشاگر در شهر فوتبالی آبادان زیبا نبود.
بهترین بازیکن:
فراهانی دروازه بان تیم نفت تهران در ابتدای نیمه درموبازی سه موقعیت عالی از برونو و شادکام گرفت تا تیم دایی در برابر نفت آبادان گلی دریافت نکند.
دقایق حساس:
دقیقه ٤١: کرنر توحید غلامی از سمت راست و ضربه سر احمد آل نعمه با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.
دقیقه ٤٧: سانتر برونو اولیویرا از سمت چپ با اشتباه رضا اسدی یک موقعیت عالی را برای شادکام ساخت اما شادکام در حالت تک به تک توپ را به بدن دروازه بان نفت کوبید.
دقیقه ٥٤: سانتر فخرالدینی از سمت راست و ضربه سر قاضی با اختلاف کم از دروازه سالاری به بیرون رفت.
دقیقه ٦٠: شوت از راه دور محمد زبیر نیک نفس با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه ٧٨: شوت اسدی بدون برخورد به بازیکنی به اوت رفت اما دارر اعتقاد به کرنر داشت، کرنر ایمان مبعلی از سمت راست با ضربه دانشگاه به تیرک دروازه نفت برخورد کرد ، اعتراض حسین بغلانی به داور یک کارت زرد برای او در پی داشت.
دقیقه ٦٣: حرکت زیبای نفتی ها و در انتها پاس زبیر نیک نفس و شوت برونو را فراهانی بازهم دقع کرد.
دقیقه ٩٠: شوت از راه دور دانشگر با اختلاف زیاد از دروازه سالاری به بیرون رفت.
در حاشیه:
 *با رأی کمیته انضباطی این دیدار بدون حضور تماشاگران انجام شد. کمیته انضباطی در پی حوادث بازی صنعت‌نفت و استقلال رأی به محرومیت یک جلسه‌ای آبادانی‌ها داد.
* ایگور پراهیچ، اکبر صادقی و علیرضا عزت کرامت از تیم تهران به‌خاطر محرومیت غیبت داشتند.
* حسین بغلانی پس از بهبود آسیب‌دیدگی به ترکیب زردپوشان آبادانی بازگشت. بغلانی در اواسط بازی قبلی تیمش برابر سپاهان مصدوم و تعویض شده بود.
* فیروز کریمی قبل از بازی به استقبال علی دایی رفت و این دو مربی برخورد گرمی با هم داشتند.
* ایمان مبعلی و احمد آل‌نعمه، دو بازیکن خوزستانی تیم نفت تهران، در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفتند. عباس بوعذار هم در اواخر مسابقه وارد زمین شد.
دایی: حاکم توپ و میدان بودیم اما نتوانستیم به گل برسیم
علی دایی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل صنعت نفت آبادان،‌ گفت: توپ و میدان در اختیار ما بود. در نیمه دوم به جز 7-8 دقیقه که صنعت نفت حمله کرد باز هم ما حاکم توپ و میدان بودیم اما هر کاری کردیم نتوانستیم گلزنی کنیم. برای برد آمده بودیم اما در نهایت بازی به تساوی رسید.وی افزود: می‌دانستیم صنعت نفت در خانه می‌خواهد برنده شود. حضور هواداران این تیم می‌توانست به بازی هیجان بدهد و بازی زیباتر شود اما این اتفاق نیفتاد. در این هوای سرد هر دو تیم خیلی زحمت کشیدند. می‌خواستیم برنده شویم اما این اتفاق نیفتاد.
نشست خبری فیروز کریمی تحریم شد
خبرنگاران آبادانی به دلیل غیبیت سرمربی و نماینده این باشگاه در نشست خبری قبل از بازی مصاحبه سرمربی این تیم بعد از بازی با نفت تهران را تحریم کردند.خبرنگاران آبادانی به دلیل غیبیت سرمربی و نماینده این باشگاه در نشست خبری قبل از بازی مصاحبه سرمربی این تیم بعد از تساوی با نفت تهران را تحریم کردند.فیروز کریمی در واکنش به این اتفاق گفت: باید یکی از کمک‌هایم به نشست خبری می‌آمد اما متاسفانه اینطور نشد. دیروز برای دیدن بازی استقلال خوزستان و پدیده رفتم چرا که با این دو تیم بازی داریم.وی افزود: همکارانم باید می‌آمدند. با خادمی هماهنگ کردیم و اگر او نیامده حتما او را جریمه می‌کنیم.
 بنده به احترام خبرنگاران آمدم. همین الان از سرما می‌لرزم. باید می‌رفتم اما برای صحبت با اهالی رسانه آمدم. اگر قرار بر این باشد که نشست برگزار نشود این مسئله برای من راحت‌تر است. من هر چقدر که محروم شدم به خاطر نشست خبری قبل و بعد از بازی بوده است هیچ وقت در جریان بازی محروم نشدم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.